מרלו האיטלקייה משיקה מעמיס טלסקופי חשמלי המוצע בשתי גרסאות הספק והינע. הנה הפרטים

מעמיס טלסקופי מרלו E-Worker

מרלו (Merlo) האיטלקייה משיקה צמד מעמיסים טלסקופיים קומפקטיים חשמליים תחת שם הדגם E-Worker. מדובר בשני מעמיסים דומים מבחינת הממדים ויכולות ההרמה שלהם, אך האחד מונע בגלגליו האחוריים בלבד ומנועו מציע 60 כ"ס (מרלו E-Worker 25.5-60) בעוד השני מונע בכל גלגליו ומנועו מציע 90 כ"ס (מרלו E-Worker 25.5-90). ככלים קומפקטיים בעלי היגוי כפול המונעים באמצעות מנוע שקט ונקי הם מיועדים הן לעבודה במקומות סגורים או רגישים לרעשים ולאיכות האוויר, והן בקרבת בעלי חיים, קרי: ברפתות, דירים, מרכזי מזון וכיו"ב.

מעמיס טלסקופי מרלו E-Worker

למעמיסים הטלסקופיים החשמליים של מרלו רוחב חיצוני של 153 ס"מ וגובה מרבי (קצה גג הקבינה) של 196 ס"מ בלבד. מרווח גחון צנוע יחסית של 26 ס"מ מייעדים כלים אלו יותר לעבודה על מצע קשה ומהודק מאשר בשטח משובש או טובעני. כושר ההעמסה המרבי עומד על 2.5 טון כאשר בגובה מקסימלי (4.8 מ') מאפשרת מערכת בקרת משקל הרמה של עד 1.5 טון מטען. שתי גרסאות המעמיסים החשמליים מוגבלות למהירות נסיעה מרבית של 22 קמ"ש.

מעמיס טלסקופי מרלו E-Worker

במרלו טוענים כי פיתוח מערכת ההינע החשמלית הנה מקורית שלהם והיא מתבססת על מערכת חשמל חסכונית של 6 קילו-ואט/שעה היכולה לאפשר – בתנאים הנכונים – עבודה רציפה של עד 8 שעות.

רוב המעמיסים הטלסקופיים של מרלו תוכננו לעבודה חקלאית והם ניתנים לשימוש כטרקטור חקלאי לכל דבר, קרי: עם יציאות הידראוליות נוספות מאחור וזרועות הרמה. מבין שתי הגרסאות החדשות מוצעת רק הגרסה החזקה וכפולת ההנעה בתצורה 'חקלאית'.

יבואנית מרלו לארץ היא חברת שי מגן מחיפה

מעמיס טלסקופי מרלו E-Worker