, ,

טלסקופי חקלאי חזק מ-JCB

JCB 532-60 החדש מציע עוד כוח, עוד מהירות עבודה ועד התייעלות בקטגוריית המעמיסים הטלסקופיים המיועדים לעבוד בסביבה חקלאית

JCB 532-60 Agri

ג"י.סי.בי (JCB) הבריטית מרחיבה את היצע המעמיסים הטלסקופיים ה'חקלאיים' מתוצרתה עם דגם חדש: JCB 532-60 Agri. שם הדגם מצביע על ביצועי הכלי, כאשר על פי השיטה של JCB מספר הסדרה הוא 5, משקל ההרמה המקסימלי הוא 3.2 טון (מכאן ה-532) וגובה ההרמה המרבי הוא 6.0 מטרים (ה-60 שבמספור הדגם). במקרה זה הגובה המרבי המדוייק הוא אף גדול במקצת ועומד על 6.2 מ'. המעמיס הטלסקופי החדש מיועד להציע אלטרנטיבה חזקה ומהירה יותר לכלים הקיימים כבר בהיצע – ה-JCB 526-56 (כושר הרמה מרבי של 2.6 טון וגובה הגעה מרבי של 5.6 מ') וה-JCB 527-58 (2.7 טון ו-5.8 מ', בהתאמה) הוותיקים יותר.

ההבדל בין דגמי ה-Agri של המעמיסים הטלסקופיים לבין הדגמים הסטנדרטיים, המיועדים לעבודות תשתית, בניין, פיתוח וכיו"ב טמון בפרטים קטנים אך משמעותיים, המאפשרים עבודה יעילה ונטולת תקלות בסביה חקלאית, המציבה אתגרים ייחודיים. מערך סינון האוויר הוא מאסיבי ויעיל יותר, עם רשתות הגנה המיועדות לטפל באבק ושברי הקש הזעירים המאפיינים סביבת עבודה ברפתות, מרכזי מזון או בעת העמסת חציר בשדה, ובין היתר ניתן להפוך את כיוון סיבוב המניפה בכדי לבצע ניקיון מהיר – תוך כדי עבודה – של אבק ולכלוך הסותם את כניסת האוויר לקירור המנוע. היצע הצמיגים המקוריים מתמקד בעיקר במגוון צמיגים ייעודיים לשימוש חקלאי וכך גם התוספות אותן ניתן לקבל עם המעמיס ה'חקלאי', דוגמת יציאות הידראוליות נוספות מאחור, וו גרירה, חלון גג ושורה ארוכה של ציוד מתחבר חקלאי, בתוכו מגוון כפות, מזלגות להעמסת חציר וקש, חבקים לחבילות עגולות ועוד. כאופציה מוצעים בין היתר כיסא משוכך אוויר ו'ג'וי-סטיק' מרכזי המאפשר שליטה בכל מערכות הכלי הממוקם מימין לכיסא המפעיל.

JCB 532-60 Agri

בכדי לעמוד בהבטחה של ביצועים וכוח משופרים ביחס לכלים מקבילים בהיצע מצוייד ה-JCB 532-60 Agri החדש בגרסה החזקה ביותר של מנוע ה-EcoMax ה-4-הצילינדרי בנפח 4.4 ליטר המשרת במעמיסים הטלסקופיים של המותג, עם הספק מרבי של 110 כ"ס. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים מסוג 'פאוורשיפט'. גם המשאבה ההידראולית היא חזקה יחסית לממדי וגודל הכלי, ומציעה ספיקה מרבית של 140 ליטר/דקה.

ג'י.סי.בי מיוצג בישראל על ידי חברת קומסקו

JCB 532-60 Agri