, ,

גם דישון וגם זריעה במהלך אחד

קברנלנד מרחיבה את היצע קומבינציות הזריעה שלה עם ה-e-drill maxi plus המאפשר זריעה ודישון במהלך אחד

Kverneland e-drill maxi plus

Kverneland הנורבגית תחשוף במסגרת תערוכת Agritechnica 2019 שתיערך בנובמבר בגרמניה קומבינציית דישון וזריעה חדשה בשם e-drill maxi plus. מדובר – כשמה כן היא – במכונה המשלבת בין תיחוח ויישור הקרקע, דישון וזריעה או זריעת שני סוגי זרעים במהלך אחד.

Kverneland e-drill maxi plus

קוורנלנד ערכה השקה מצומצמת ראשונית בפני חקלאים וסוכנים בנורבגיה, כאשר ה-e-drill maxi plus מוצגת כמכונה שפותחה והמיועדת במיוחדת ובפרט לשווקי אירופה ולתנאי החקלאות בה. חשוב להזכיר בהקשר זה כי חקלאי אירופה צריכים לתפקד ולבצע את משימותיהם לא פעם בחלונות זמן קצרצרים בין גשמים, כך שנושא ההספק בזמן והיכולת לבצע כמה פעולות במקביל, שלרוב דורשות ביצוע ברצף מהווים יתרון מובהק.

Kverneland e-drill maxi plus

החדרת הדישון לעומק הרצוי, במינון הרצוי וכמובן – בהתאמה לגידול, יחד עם הליך הזריעה הוכיחו – לטענת היצרנית – עלייה ביבול באופן דרמטי, כאשר בתנאים מסוימים הצליחו אנשי החברה להראות גידול של עד 25% ביבול בהשוואה לדישון ולזריעה בנפרד, באופן הקונבנציונלי.

קוורנלנד e-drill maxi plus מוצעת עם מיכל בנפח כולל של 2,100 ליטר; המיכל ניתן לשימוש כיחידה אחת או בחלוקה ביחס של 60:40 או 70:30, לפי הדרישה. ניתן לכוון את הדישון כמוטמע בקרקע או מונח מעליה (פיתיון לחלזונות, לדוגמא). השליטה, הכיול והבקרה של קומבינציית הדישון והזריעה החדשה של קוורנלנד מתבצעים באמצעות מערכת ה-Isobus מתוך הקבינה. יבואנית קוורנלנד לארץ היא חברת 'הדרך הירוקה' המפעילה מוסכי שירות לג'ון דיר.

Kverneland e-drill maxi plus