יבואנית Stihl לארץ מציעה מעתה גם אצלנו את מסור השרשרת הנטען החזק בשוק

שטיל הגרמנייה (Stihl) משיקה את מסור השרשרת הנטען Stihl MSA 220 C-BQ; על פי היצרנית מדובר במסור השרשרת הנטען החזק ביותר בשוק כיום, וכי הוא מיועד גם למשתמשים מקצועיים. מדובר במסור קונבנציונלי בתצורתו המוצע עם שלושה סוגי להבים לבחירה: 14" או 16" לשימוש סטנדרטי וגרסה קצרה ומחודדת (12") עבור חובבי פיסול בעץ עם מסור שרשרת – עיסוק ההולך ותופס פופולריות בעולם, כמו גם בארץ.

כזמן עבודה רציף ממוצע עם סוללה מלאה – עד לריקונה – מציינים בשטיל 45 דקות. משקל המסור עם להב ושרשרת – אך ללא סוללה – 3.6 ק"ג. כסוללה נטענת משמשת במסור זה סוללה מדגם AP 300 S של היצרנית, המשמשת גם בלא מעט כלים נטענים אחרים מתוצרתה; המשמעות היא שמי שכבר יש ברשותו ציוד של שטיל הפועל באמצעות סוללה זו – אינו צריך לרכוש אותה ואת המטען הייעודי, ובמקביל – רוכש המסור עם הסוללה יוכל להשתמש בה גם עבור ציוד נטען עתידי נוסף מתוצרת שטיל, לכשיירכש על ידו. מהירות השרשרת המרבית עומד על 24 מטר/שנייה. מתיחת השרשרת מובטחת להיות פשוטה ביותר וקלה, ואינה דורשת אף כלי עבודה נוסף לביצועה.

שטיל MSA 220 C-BQ מיועד עבור משתמשים פרטיים ומקצוענים הנדרשים למסור קל יחסית וחזק למגוון עבודות בתחומי השירות המוניציפלי, החקלאות, היערנות ואספקת עץ להסקה. המסור מתאים לעבודות כריתה לעצים קטנים ובינוניים, פינוי עצים צעירים, ניקוי ודילול עצים בוגרים, בנייה בעץ וכאמור – הכנת עץ להסקה. יבואנית מסורי שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה מראש העין.