לאחר היעדרות של כ-6 שנים מציעה שוב מומחית המיני מעמיסים האמריקאית בובקט ליין של טרקטורים קומפקטיים

בובקט האמריקאית, כיום חלק מקונצרן דוסאן הקוריאני, מבצעת ניסיון נוסף להיכנס אל שוק הטרקטורים בצפון אמריקה, עם השקת סדרת טרקטורים קומפקטיים חדשה. יש לציין כי לא מדובר בכלים המיועדים להילחם על ליבות החקלאים אל מול מותגים ידועים ומובילים כמו ג'ון דיר או קייס, אלא בכלים הפונים אל שני מגזרים עיקריים: השירות המוניציפלי, קבלני פיתוח נופי וגינון מחד, וחקלאים 'לייט', בעלי נחלות ובעלי חוות, משתלום וכיו"ב מאידך; אלו שווקים המכונים לא פעם כשווקי 'פנאי' בתחום, כאשר הציוד המכוון אליהם אינו חקלאי-מקצועי אלה נוח וידידותי יותר למשתמש הפחות מיומן והפונה אל צרכנים הצריכים מעת לעת "סוס עבודה" לעזרה בחצר או במשק. טרקטורים אלו מוצעים על פי רוב עם תוספות כמו כף קדמית ו/או כף אחורית (בסגנון מחפרון) להגדיר את היכולות והערך המוסף.

בובקט נרכשה על ידי דוסאן ב-2007 ומיד לאחר מכן חיברה החברה האם בין המותג האמריקאי המוכר בראש ובראשונה הודות ליעים האופניים שלו ליצרנית הטרקטורים הקומפקטיים הקוריאנית Daedong – המשווקת את הכלים שלה תחת השם המסחרי Kioti – לצורך שת"פ. מהותו היתה ייצור טרקטורים קומפקטיים של קיוטי עבור דוסאן, כאשר מדובר בכלים זהים אך הצבועים והממותגים כבובקט. ב-2013 הופסק השת"פ ובובקט חדלה למכור טרקטורים קומפקטיים בשל נתוני מכירות נמוכים וחוסר הצלחה.

עתה, כאמור, ככל הנראה הבשילו שוב התנאים לניסיון נוסף מטעם בובקט לנסות ולהיכנס אל שוק 'טרקטורי הפנאי' או ה'טרקטורים הרב משימתיים הקומפקטיים' והיא עושה זאת שוב – ובדיוק באותו האופן; 15 טרקטורים מן ההיצע של קיוטי ייצבעו וימותגו כטרקטורים של בובקט ויוצעו על ידי סוכני בובקט – בצפון אמריקה בשלב ראשון. בבובקט מכירים היטב את המגזר החקלאי, בעיקר באמצעות היעים האופניים שלהם המצליחים מאוד בקרב חקלאי ארה"ב וקנדה ככלי עזר במשקים ובחוות, והרעיון בלהציע במקביל גם טרקטורים קומפקטיים נותר בעינו, כפי שהיה בניסיון הראשון של בובקט בתחום. היצע הדגמים מכסה את טווח ההספק שבין 21 ל-58 כ"ס, ובכך מתחרה בובקט בעיקר במותגים כמו מהינדרה (יצרן הודי),  אל אס (LS – קוריאני), קובוטה (יפני), יאנמר (יפני) וכמובן בשחקנים המקומיים הידועים יותר – ג'ון דיר, קייס וניו הולנד.

לטרקטורים הקומפקטיים החדשים של בובקט מוצעות ארבע אפשרויות שונות של תיבות הילוכים, קבינה פתוחה או סגורה, 4 גדלי שלדה שונים ושורה של תוספות מקוריות – במטרה לאפשר לכל לקוח להתאים לצרכיו את הטרקטור שלו.  

בשלב זה לא מתוכנן שיווק הטרקטורים הקומפקטיים של קובוטה מחוץ לצפון אמריקה