שנתייים לאחר שאמור היה לצאת לשוק בשם אחר, משיקה קייס רשמית את סדרת ה-Vestrum החדשה עם תוספות ושיפורים שלא הוצעו בסבב הראשון; היכנסו לפרטים

קייס Vestrum

קייס וסטרום (Vestrum) החדש התפרסם אמנם בשל סאגת בחירת השם השגויה שלו – הוצג תחילה כ-Versum עד שהתברר שהשם תפוס… – אבל עבור קייס מדובר בטרקטור חשוב מאוד בארסנל; קייס Vestrum היא סדרת טרקטורים רב תכליתיים ורב משימתיים המיועדים לשמש 'סוסי עבודה' עיקריים במשקים מעורבים, ברפתות, אצל קבלנים, בתחום היערנות ואף בשירות המוניציפלי. טרקטורים אלו תוכננו בין היתר לעבודה עם כף קדמית ובשלב זה הם מוצעים רק בגרסאות גיר רציף – CVX-Drive. ההיצע כולל 4 גרסאות, עם 100, 110, 120 או 130 כ"ס (מנועי FPT 4-צילינדריים בנפח 4.5 ליטר).

קייס Vestrum

קייס תנצל את תערוכת Agritechnica 2019 בין היתר בכדי "לעשות סדר" עם הסדרה שנולדה בשם אחר, עברה מיתוג מחדש ומושקת למעשה בפעם השנייה תוך שנתיים. את ההשקה המתוכננת – כאמור, לראשונה תחת השם המעודכן Vestrum – תבצע קייס לאחר רענון ועדכונים שיתווספו לדגמים השונים מאז ההשקה כקייס Versum, וזאת עוד לפני שנמכר טרקטור אחד מסדרה זו.

קייס Vestrum

קייס Vestrum מוצע כסטנדרט עם אבזור "פרימיום", כפי שמבטיחה היצרנית, וזאת במטרה למקמו כמוצר תחרותי בקטגורייה שופעת בכלים מגוונים, בכלל זה מבית מותגי פרימיום כמו ג'ון דיר, קובוטה ופנד. מכאן שלאבזור הסדרתי משמעות רבה.

כל דגמי ה-Vestrum מוצעים לצד הגיר הרציף גם במערכת ניהול מנוע מתוחכמת המכונה APM; בפשטות מרבית ניתן להגדירה כמערכת מכאנית-הידראולית המקבלת את גובה הסל"ד מהמפעיל (הלחיצה על המצערת) והיא "יודעת" לנתב את הכוח באופן המיטבי מבחינת הצורך של הטרקטור בכל רגע נתון (חלוקת הינע בין הסרנים, קביעת מצב הואריאטור לכל משימה וכיו"ב).

קייס Vestrum

הקבינה החדשה שהוצגה עוד ב-Versum כמובילת הסגמנט בכל הקשור לשטח החלונות ואיכות שדה הראיה מלפנים מקבלת מעתה כסטנדרט חלון-גג – בעיקר לטובת העובדים עם ציוד רתום מלפנים (כף, מלגזה, חובק חבילות וכיו"ב). כאופציה ניתן לקבל חלון גג גם בגרסה המונמכת של הקבינה, הכוללת גג נמוך יותר לנדרשים לפעול במקומות מוגבלים מבחינת הגובה.

תוספת נוספת בקבינה הוא מקרר מובנה לפני יחידת ההגה. עוד כאבזור סדרתי מוצעת מערכת הניהוג האוטומטית של קייס המכונה AFS AccuGuide.

רשימת התוספות ארוכה אף היא וכוללת בין היתר חימום למראות, כיוון מראות חשמלי ובולמי אוויר כמשככים לקבינה.

קייס החלה זה עתה במסירת כלים ראשונים מהסדרה ללקוחות נבחרים, עוד לפני ההשקה הרשמית בהאנובר, ומיד לאחר התערוכה יחלו המכירות של דגמי הסדרה באמצעות סוכני קייס ברחבי העולם. הציוד החקלאי של קייס מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה

קייס Vestrum