, ,

סיכום תערוכת צ.מ.ח אקספו 2019

תערוכת צ.מ.ח אקספו הייחודית הסתיימה וכבר מכינים את השטח לתערוכה שתיערך בשנה הבאה

צילום: אבישי חנן

בימים שני ושלישי בשבוע החולף (23-24 בספטמבר) נערכה במתחם צנובר שברמה"ג תערוכת צ.מ.ח אקספו 2019; היתה זו התערוכה הראשונה בישראל ששילבה בין מיכון וציוד חקלאי לבין ציוד מכאני הנדסי, והיא יועדה לקהל מקצועי בלבד.

צילום: אייל הצפון

מארגני התערוכה מור וצור אביטל מחברת צור&מור, המיבאת בעצמה ציוד חקלאי, מדווחים על כ-2,400 מבקרים – כולם עוסקים בענפי החקלאות, התשתיות, הבניין והצמ"ה למיניהם, מבקרים כ-70 מציגים שחשפו את מרכולתם בפני הקהל, ולא פעם ניצלו את הבמה בכדי לחשוף את הציבור למוצרים חדשים.

צילום: אייל הצפון

מביקור בתערוכה ניתן היה להתרשם בקלות מרמת ההפקה, הסדר והדאגה לפרטים הקטנים הן עבור המציגים והן עבור המבקרים. מזג האוויר המתחשב ששרר באיזור במהלך היומיים של התערוכה יחד עם רשתות הצל הנדיבות הפכו את השהות במקום לנעימה. מהתרשמות בלתי מחייבת שלנו נראה היה כי רובם ככולם של המבקרים היו אנשי מקצוע ש"לא באו לשחק", אלה לפגוש חידושים ונותני שירותים בתחומי העיסוק שלהם. מהתרשמות מפי לא מעט מציגים ניכר היה כי עבור רובם מדובר במשהו חדש; הקונספט המערב בין תחומי המיכון השונים, המפגש עם קהלים חדשים שלא פגשו בהם עד כה והאווירה הנינוחה אפשרו אינטרקצייה יעילה בין המבקרים למציגים.

צילום: דני שטיינמן

המפיקים מבטיחים כי תערוכת צ.מ.ח אקספו 2019 היתה רק יריית פתיחה לקונספט תערוכות חדש בארץ, וכי כבר בקרוב יפורסם מועד התערוכה הבאה. המארגנים מבקשים להודות לכל המבקרים והמציגים, לאחל שנה טובה לכולם ולהתראות בשנה הבאה.