,

מעמיסים קומפקטיים מהיטאצ'י

היטאצ'י ZW75

היטאצ'י ZW75

היטאצ'י-אירופה, השלוחה האירופאית של ענקית הצמ"ה היפנית, משיקה גרסאות מעודכנות של המעמיסים הקומפקטיים היטאצ'י ZW75 והיטאצ'י ZW95 המתחרים בקטגוריות המשקל של ה-5.0 וה-5.5 טון, בקירוב. מדובר במעמיסים המיועדים הן למגזרי הצמ"ה והתשתיות הקלים והן לשימושים חקלאיים ומוניציפאליים. בהיטאצ'י מדגישים את התכונות המאפיינות כלים אלו, ככלים מובילים בסגמנט: ידידותיות למשתמש – הן למפעיל והן לאנשי התחזוקה, קלות תפעול, שדה ראייה מעולה סביב, זמני סבבים הידראוליים (העלאה והורדת הכף) קצרים במיוחד, מנוע חסכוני וכוח רב ביחס לממדים ולמשקל; שני הדגמים החדשים מציעים כוח פריצה מרבי בכף של 41 קילו-ניוטון. יצויין כי המעמיסים דנן מצוידים בזרוע הרמה אחת לכף (Mono Boom) לטובת שיפור שדה הראיה לפנים ולמטה, בעיקר לכיוון הגלגלים, הגנה מיטבית על הבוכנה והצנרת ופישוט המערכות.

היטאצ'י ZW95

היטאצ'י ZW95

כמקודם גם בדגמים המעודכנים ל-2020 מותקן מנוע דויץ בנפח 2.9 ליטר, המציע כ-68 כ"ס ב-ZW75 וכ-75 כ"ס ב-ZW95. המנועים עומדים מעתה בתקני שלב 5 האירופאיים, ועל פי היטאצ'י – מבטיחים ירידה בצריכת הדלק וברמות הרעש, ומן הסתם גם ברמות פליטת החלקיקים הרעילים. מרווח החלפות השמן עומד על 1,000 שע"מ.
בהיטאצ'י מבטיחים גם שיפור ברמות האבזור, הנוחות והנדסת האנוש בתוך הקבינה המעודכנת; בתוך כך מוצעים כיסא חדש ומחומם, אפשרות לחלון ימני ללא קורה אמצעית – לשיפור שדה הראיה וחלון גג כאבזור סטנדרטי. כאופציה ניתן לקבל תאורת LED חסכונית אך רבת עוצמה ומערכת חיבור וניתוק מהירים בקצה הזרוע, המופעלת מהקבינה.
היטאצ'י מציעה לצמד מעמיסים אלו שורה ארוכה של תוספות וציוד מתחבר, בכלל זה כמה סוגי כפות, מלגזות, מטאטאים, חובקי חבילות חציר, מקדחים וכיו"ב, כמו גם הרחבת חיפויי הגלגלים מאחור במטרה למנוע התזת בוץ על הכלי בעבודה בבוץ. ניתן לבחור מבין מגוון כפות סטנדרטיות, בנפח שבין 0.8 ל-1.6 מ"ק.
פנינו אל יבואנית היטאצ'י, חברת צ.מ.ד, בשאלה האם כלים אלו צפויים להגיע לארץ אך לא נעננו עד לרגע סגירת הידיעה.

היטאצ'י ZW75

היטאצ'י ZW75