CASE Vestrum CVXDrive
, ,

קייס: סאגת השמות הסתיימה

CASE Vestrum CVXDrive

CASE Vestrum CVXDrive

אחת הפאדיחות השיווקיות המוזרות בעולם המיכון החקלאי מגיעה לסיומה המהיר; לא מזמן סיפרנו לכם על ה"תקלה" המוזרה או משעשעת (תלוי בזווית המתבונן) בה נתקלה קייס עם השקת סדרת הטרקטורים החדשה (100-130 כ"ס) Versum. מסתבר שעם סיום ההשקה הווירטואלית וחשיפת הסדרה החדשה, בכלל זה כבר בכמה תצוגות ותערוכות, ולאחר סיום הכנת כל החומרים הפרסומיים והשיווקיים (וכמובן – החלת ייצור הטרקטורים תחת השם Versum…) – מסתבר שיש בעיה קלה… השם Versum כבר תפוס. עד כה לא ידוע על ידי מי, אך ההערכות מדברות מן הסתם על מותג/יצרן בתחום המיכון והציוד החקלאי. בשורה התחתונה – צריך שם חדש, ומהר.

CASE Vestrum CVXDrive

CASE Vestrum CVXDrive

אז ההתעשתות הגיעה מהר למדי, וזה עתה מודיעה קייס כי נמצא שם חדש לסדרה: Vestrum. פירוש השם הוא "שלכם" בתרגום מלטינית, וכך הופך השם הרשמי המלא ל-Vestrum CVXDrive, וזאת להדגשת הגיר הרציף עמם מצויידים הטרקטורים של הסדרה. עם חשיפת השם החדש אמר מנהל השיווק של קייס-אירופה פטר פרייס כי "זו סדרת טרקטורים חדשה המיועדת ללקוחותינו המחפשים טרקטור רב עוצמה אך עדיין קומפקטי בממדיו, נוח לעבודה ולתפעול ותחזוקה והמתאים לבצע מגוון רחב של משימות במשק, בחווה ובשדה".
על פי קייס לא תיפגענה ההזמנות שבוצעו לטרקטור החדש לשנת 2019, והכלים המעודכנים בשמם יימסרו בזמן. יבואנית קייס לישראל היא חברת ניו פלדמן מחיפה

CASE Vestrum CVXDrive

CASE Vestrum CVXDrive