, ,

SDF משקיעה בטורקיה


סאמה דויץ-פאהר (SDF) האיטלקייה פותחת בטקס רב רושם את מפעל ההרכבה הגדול והמתקדם שלה בטורקיה, וזאת לאחר כשנה וחצי של בנייה, שיפוצים והכנסת פסי ייצור מתקדמים. SDF מעבירה בכך משקל נוסף מסף היקף הייצור שלה לטורקיה, כאשר במפעל החדש ייוצרו טרקטורים עם עד 105 כ"ס המיועדים למכירה ברחבי העולם, בשווקים בהם SDF פעילה.

טרקטורים של סאמה ודויץ-פאהר עם עד 105 כ"ס ייוצרו בטורקיה עבור כלל השווקים בהם החברה פעילה

המפעל החדש – למעשה: המחודש – ממוקם בעיר Bandirma שבטורקיה. SDF מדווחת על השקעה של 10 מיליון יורו בשיפור ובהרחבת המפעל, עם השקעה עיקרית במודרניזציה של פסי הייצור, מערך הבדיקות ובקרת האיכות. בין היתר הוסף אולם ייצור חדש לגמרי לקומפלקס, בשטח של למעלה מ-10 דונם, ועתה עומד השטח המקורה במפעל על למעלה מ-27 דונם של אולמות ייצור והרכבה. בנוסף הוקם מערך צביעה חדש ומתקדם ואולם ייצור חדש לתיבות הילוכים, במטרה להוריד עלויות ולהגדיל את התחרותיות בשוק. עוד הורחב במפעל החדש גם מחסן החל"פים, שיספק חלפים לכלל הסוכנים של המותג ברחבי העולם.
בסה"כ מכפילה SDF את כושר הייצור במפעל הטורקי שלה, וזה עומד עתה על 15,000 טרקטורים בשנה. המפעל הטורקי נועד לצמצם את עלויות הייצור מחד, ומאידך להגדיל את כמויות הייצור, במטרה לאפשר מענה מהיר יותר לדרישות השווקים השונים.

SDF השקיעה למעלה מ-10 מיליון יורו בהרחבת ושכלול המפעל ב-Bandrima שבטורקיה, וכעת הוא מסוגל לייצר עד 15,000 טרקטורים בשנה