יצרנית המיני מעמיסים ההולנדית טוברוקו-ג'יאנט (Tobroco-Giant), להלן Giant, מודיעה על תוכניות ייצור ושיווק מעמיסים קומפקטיים חשמליים נטענים שיצטרפו להיצע שלה. מעבר ציוד מכני הנדסי קומפקטי ובינוני להינע חשמלי הוא המגמה החמה והבולטת ביותר בתחום הצמ"ה בכלל בשנים האחרונות, ו-Giant מצטרפת אל יצרניות נוספות בסגמנט המציעות מעמיסים קומפקטיים חשמליים דוגמת שפר, ויידמן, וואקר ניוסון, קרמר, אוואנט ועוד.
צמד המעמיסים המיועד – ג'יאנט G2200E וגרסה מחוזקת בשם G2200E X-TRA – זהים, למעט גובה הרמה וכושר העמסה; ה-G2200E מציע גובה הרמה מרבי של 285 ס"מ וכושר הרמה מרבי של 1,650 ק"ג, בעוד ל-G2200E X-TRA גובה הרמה מרבי של 245 ס"מ, אך כושר הרמה של עד 2,200 ק"ג. ב-Giant לא מציינים את נתוני המשקל העצמי של המעמיסים הקומפקטיים החשמליים המיועדים, אך ניתן להעריכם בין 1.5-2.0 טון.
המעמיסים החשמליים מצויידים בסוללות ליתיום-איון 48V התופסות את החלל שהתפנה בתא המנוע מאחור. המעמיסים מונעים באמצעות שני מנועים חשמליים נפרדים: 6.5 קילו-ואט להינע ו-11.5 קילו-ואט להפעלת המערכת ההידראולית (שווי ערך יחד לכ-25 כ"ס).

ב-Giant מייעדים את שני המעמיסים החשמליים מן הסתם לסביבת עבודה מוגבלת בתנועה וביכולת התמרון, ובכזו בה יש מגבלות רעש ופליטת גזים. ג'יאנט G2200E תיועד יותר למגזרי החקלאות והשימוש המוניציפלי, שם יש לכלים נקיים ושקטים דרישה ההולכת וגוברת, לעיתים אף בדחיפת ואילוצי החוק, בעוד הג'יאנט G2200E X-TRA נועד לתפקד יותר במשימות של עבודות תשתית, עפר, סלילה ובניין בהן נדרש כלי קומפקטי, נקי ושקט אך במקביל חזק ביחס לגודלו ומשקלו.
ניתן לצפות לכלים מוכנים לייצור עד לסוף שנה זו (2019). יבואנית Giant לארץ היא חברת ט. ק. שיווק והפצה