קייס מאקסום 150 Multicontroller
,

קייס מאקסום 150 חדש

קייס מאקסום 150 Multicontroller

קייס מאקסום 150 Multicontroller

קייס מרחיבה את סדרת הטרקטורים מאקסום (Maxxum) עם גרסה חדשה Maxxum 150 Multicontroller – המתמקמת בפסגת סדרה זו. גרסה זו מצטרפת אל המאקסום 150 CVT בעלת הגיר הרציף כחזקה בהיצע, אך היא שונה ממנה בשיטת העברת הכוח; קייס מאקסום 150 Multicontroller הוא היחיד בסדרה המצויד בתיבת הילוכים מסוג ActiveDrive 8 בשילוב מנוע 6 צילינדרים וברמת ההספק דנן. במילים אחרות: קייס מציעה מעתה את ספינת הדגל בסדרה מאקסום עם גיר רציף (CVT) או עם תיבת ActiveDrive 8 לבחירה.
נזכיר כי התיבה הבסיסית הסטנדרטית לטרקטורים מסדרה מאקסום היא ActiveDrive 4 הארבע-שלבית, בעוד ה-ActiveDrive 8 מציעה 8 שלבים עם Multicontroller. אופציה זו, על פי קייס, מציעה טרקטור חזק עם מומנט מרבי גבוה בהשוואה לדגמי ה-4 צילינדרים ותיבת הילוכים המבטיחה הן יכולת העברת כוח יעילה יותר בכל מצב והן חלוקת כוח נכונה יותר מבחינת צריכת הדלק והבלאי. זהו טרקטור המיועד לנדרשים לעבוד בעומסים הגבוהים ביותר המיועדים לטרקטור בסגמנט זה, ובמקביל מעוניינים לעשות זאת באופן החסכוני והיעיל ביותר. בקייס מסבירים כי תיבת ה-ActiveDrive 8 מתנהגת בדומה לתיבה רציפה, הן מבחינת תחושת המפעיל והן מבחינת אופן הורדת הכוח אל הקרקע. מדובר בתיבה שבליבה מצמד כפול המתזמן בין 8 יחסי העברה שונים, אשר יחד מציעים 24 הילוכים לכל כיוון. למי שמגוון זה אינו מספיק מוצעת אופציה להזמין תיבה זו עם 'חבילת זחילה' שלמעשה מכפילה את מספר ההילוכים (48 לפנים ו-48 לאחור) והמאפשרת מהירויות עבודה של עד פחות מ-200 מ'/שעה.

קייס מאקסום 150 Multicontroller

קייס מאקסום 150 Multicontroller

יש לציין כי קייס הציעה עד כה תיבות ActiveDrive 8 לגרסאות החלשות יותר של המאקסום – עד וכולל המאקסום 145, כאשר אלו שודכו למנועי 4.5 ליטר עם 4 צילינדרים. טרקטורים אלו נבחנו על ידי איגוד החקלאות הגרמני (DLG) והוכתרו כחסכוניים בקטגוריה. בקייס מאקסום 150 Multicontroller מותקן מנוע 6 צילינדרים, כאמור, בנפח 6.7 ליטר מתוצרת FPT (פיאט), כמובן.
קייס מאקסום 150 Multicontroller מוצע כסטנדרט עם משאבה הידראולית מחוזקת המציעה ספיקה של עד 113 ליטר/דקה; הקבינה הסטנדרטית מציעה את כל האבזור האופציונלי בסדרה ובכלל זה כיסא משוכך אוויר. יחידת תפעול מתקדמת Multicontroller, מערכת ISOBUS III, יחידת בקרה ושליטה HMC II ועוד. כאופציה ניתן להזמין את הקבינה בגרסה מונמכת עם חלון גג גדול, בעיקר לנדרשים לעבוד עם כף, בכלל זה בתוך מבנים.
יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה.

קייס מאקסום 150 Multicontroller

קייס מאקסום 150 Multicontroller