Yanmar YM351A
, ,

טרקטורים חדשים ליאנמר

Yanmar YM351A

Yanmar YM351A

יאנמר היפנית מרחיבה את היצע הטרקטורים החקלאיים מתוצרתה עם סדרה חדשה בשם YM. ההשקה החגיגית נערכה לא מכבר בבנגקוק, תאילנד, עם הבטחה ל"שיווק נמרץ של הסדרה בדרום מזרח אסיה תחילה, ובשלב הבא לאזורים נוספים בעולם בהם החברה פעילה".
סדרה YM החדשה מושקת בשלב ראשון בשתי גרסאות: 51 או 57 כ"ס (מנועי 4 צילינדרים בנפח 2.2 או 3.0 ליטר, בהתאמה), כטרקטורים בסיסיים, רב תכליתיים ועם קבינה פתוחה לשימוש מגוון במשקים קטנים או בינוניים. סדרה זו היא חלק ממסע ההתרחבות והגדלת היצע הציוד החקלאי של יאנמר, המוכרת בעולם המערבי בעיקר בזכות מנועיה, גם בזכות הציוד המכני ההנדסי הקל שלה וכמעט שאינה מוכרת בתחום המיכון החקלאי. סדרה YM מיועדת לשנות זאת בעתיד, עם הסבתה להתאים לשווקי אירופה וארה"ב בנים הקרובות. גם בסדרה זו מיושם קו העיצוב החריג והמיוחד של יאנמר עבור הטרקטורים מתוצרתה, המדגיש קווים מאפיינים, מעוגלים וחריגים בנוף הטרקטורים הקומפקטיים כיום.
סדרה YM החדשה צפויה לעבור "טבילת אש" אצל חקלאי דרום מזרח אסיה, בין היתר בתנאי בוץ ולחות קיצוניים כפי שמוצעים בענפי גידול האורז, למשל, ותנאי עבודה אינטנסיביים בתחומי גידול קנה הסוכר, התירס וכיו"ב.
חלק מהציוד המכני הנדסי מתוצרת יאנמר מיובא לארץ, עם זיכיון הנמצא בידי חברת דיזל ציוד, אך המיכון החקלאי, בכלל זה הטרקטורים של המותג, אינם מיובאים כיום לישראל.