Stihl MS 500i

יבואנית שטיל (Stihl) לארץ, חברת ש. ונציה, ניצלה את הבמה בתערוכת 'מו"פ ערבה' שנערכה בתחילת פברואר להשקה מקומית של שלושה כלים חדשים – שני מסורים מקצועיים ומכסחת דשא מנועית – הראשונה מתוצרת Stihl המשווקת בארץ.
מיבואנית Stihl נמסר כרקע להשקות כי "לאחר כמה שנים בהם חברת ש. ונציה הציגה חידושים בעיקר בתחום הציוד הנטען לגינון, מראה החברה כי היא לא זונחת את תחום הציוד המנועי של Stihl המשווק בארץ. השנה משיקה היבואנית כלים מוטורים מקצועיים המכוונים לרמות הגבוהות ביותר של המשתמשים"

Stihl MS 462

Stihl MS 462

המסור הראשון החדש אצלנו שהוצג זה עתה על ידי היבואנית הוא ה-Stihl 462 שהושק ביולי 2017 בגרמניה, אך ייבואו לארץ מתחיל רק עתה. זהו מסור שרשרת למקצוענים המתיימרת להציע את יחס ההספק-משקל הטוב בקטגוריה שלו: המנוע הוא בנפח כ-72 סמ"ק, משקל הכלי (ללא שרשרת ולהב) הוא 6.0 ק"ג בלבד וההספק עומד על 6.0 כ"ס מרשימים. מסור זה משווק בארץ עם להב קל משקל וחזק במיוחד פרי פיתוח וייצור של שטיל מדגם RoloMatic ES באורך 20". מסור זה מחליף בהיצע היצרנית 3 מסורים וותיקים יותר: דגמי ה-MS440, ה-MS441 וה-MS461.

Stihl MS 500i

Stihl MS 500i

המסור השני שהוצג על ידי היבואנית הוא ה-Stihl MS500i המהפכני, המתיימר להציג כיום את המפרט והביצועים הטובים בכלל בתחום המסורים למקצוענים, ולבטח בקטגוריית הנפח שלו – כ-80 סמ"ק. זהו מסור השרשרת הראשון בעולם המצויד במנוע עם הזרקת דלק (אלקטרונית), הוא קל משקל באופן חריג וחזק ביותר; על פי שטיל מציע מסור חדש זה משקל התואמת את המקובל בקטגורייית ה-60 סמ"ק, אך הביצועים מתאימים לכלים עם מנועי 90 קמ"ש. המנוע ב-MS500i הוא בנפח כ-80 סמ"ק, ההספק עומד על 6.7 כ"ס והמשקל (ללא להב ושרשרת) הוא 6.2 ק"ג בלבד. גם מסור זה ישווק בארץ כסטנדרט עם להב RoloMatic ES באורך 20".

Stihl RM 650T

Stihl RM 650T

מכסחת הדשא Stihl RM650T ביצעה אף היא את הופעת הבכורה שלה בארץ זה עתה; מדובר במכסחת מנועית (מנוע בנזין) עם רוחב עבודה של 48 ס"מ הנוסעת בעצמה המיועדת למקצוענים – גננים, קבלנים, מוסדות ו/או בעלי מדשאות גדולות במיוחד – עד 2,000 מ"ר. למכסחת גוף מאלומיניום (משקלה 45 ק"ג), מנוע מתוצרת Kohler (המציע 3.5 כ"ס מ-173 סמ"ק), סל איסוף (70 ליטר) מחומר קשיח וידית תפעול ייחודית הכוללת זרוע אחת בלבד, מאסיבית, לטובת פשטות בתחזוקה ובתפעול ונוחת מרבית לגישה למכלולים אל סל האיסוף ואל המנוע.
מיבואנית שטיל נמסר כי הכלים החדשים עוררו עניין רב בקרב באי התערוכה, ואף נרשמו כמה הזמנות מצד לקוחות. יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה מראש העין