מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי 542-70 Agri Pro
מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי 542-70 Agri Pro

מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי 542-70 Agri Pro

ג'י.סי.בי (JCB) הבריטית משיקה את המעמיסים הטלסקופיים ה'חקלאיים' החדשים שלה ל-2019 עם שפורים – בעיקר – בכושר ההרמה ותאי מפעיל חדשים; המעמיסים המעודכנים מכונים Series III Loadall והגרסאות המיועדות למגזר החקלאי מכונות, כמקודם, Agri. המערכת ההידראולית מתיימרת להציע יעילות גבוהה יותר, עוצמת הרמה משופרת ופעולה מהירה יותר, ובכך מובטח שיפור משמעותי בעיקר במהירות העבודה. מהיצרנית נמסר כי כושר ההרמה המרבי צמח בעד 200 ק"ג – תלוי בדגם.

הקבינות החדשות הן מסדרת הקבינות Command Plus שפותחו והמיוצרות על ידי JCB במפעל ייעודי חדש אותו פתחה החברה לא מכבר בהשקעה של 50 מיליון ליש"ט. אנשי היצרנית טוענים כי תאי המפעיל החדשים מתיימרים להיות שקטים ב-50% ביחס לקבינות המוכרות עד כה, להציע יותר מקום הן למפעיל והן לציוד (הוספו תאי אחסון), הנדסת אנוש משופרת (תפעול נוח ויעיל יותר) ובכלל זה עיצוב מחדש של המחוונים ומיקומם במטרה לשפר את שדה הראייה – בעיקר לפנים אל עבר הגלגלים הקדמיים. עוד בתחום שדה הראייה נציין את הגדלת פני חלון הגג ועיצובו מחדש בכדי לאפשר שיפור של עוד 14% בשדה הראייה כלפי מעלה – נתון משמעותי עבוד מעמיסים טלסקופיים הנדרשים לפעול גם בגובה.
עוד חידושים ל-2019 היא מערכת חדשה לייצוב הסרן הקדמי בעת עמידה, אפשרות לניתוק לחץ הידראולי מציוד נגרר/נישא מתוך הקבינה ו…צביעה חיצונית חדשה. יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.

מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי 542-70 Agri Super

מעמיס טלסקופי ג'י.סי.בי 542-70 Agri Super