מכבש פוטינגר IMPRESS
,

מכבש וורסטילי מפוטינגר

מכבש פוטינגר IMPRESS

מכבש פוטינגר IMPRESS

פוטינגר האוסטרית (Pöttinger) משיקה את ה-IMPRESS – מכבש חבילות עגולות חדש המתיימר להציע ורסטיליות חסרת תחרות; על פי החברה מותאם המכבש החדש לטפל באותה היעילות הן בחומר יבש והן בחומר לח, הן חציר והן קש, ברמות דחיסות משתנות – הכל לפי הצורך והדרישה.
המכבש החדש הוצג לראשונה כבר במאי 2018 ועתה, לאחר פרק בחינה בתנאי אמת אצל לקוחות נבחרים, מתחיל השיווק המסחרי, לקראת עונת 2019.
בפוטינגר מסבירים כי מדובר במכונה חדשה לגמרי בה כלל המערכות שודרגו או הוחלפו בחדשות, בהשוואה לדגמים קודמים. מערכת האיסוף ('פיק-אפ') היא חדשה ומבטיחה מינימום איבוד חומר כתוצאה משבירה וריסוק, במקביל להזרמה אחידה לכל רחב האיסוף. דגש רב הושם על כל מערכת האיסוף והכבישה במטרה למזער את הפגיעה בחומר הנקצר.
פוטינגר IMPRESS החדש כולל מערכת להבי קיצוץ המכונה FLEXCUT המתאפיינת ביכול להוציא ולהחזיר בקלות מרבית – גם בשטח – כל להב בנפרד, הן לצורך השחזה והן לצורך החלפה. בנוסף, מאפשרת המערכת בקלות יחסית לקבוע את אורך הקיצוץ לפי הצורך וסוג החומר הנכבש. בכך מובטח וורסטיליות והתאמה מרבית למגוון רחב של שמושם וסוגי חבילות.
מערכת הכבישה הפנימית מאפשרת קביעת רמת הדחיסה של החבילה – בהתאם לצורך וליעוד – ולא רק באופן כולל, אלא גם דחיסה ברמות שונות לעומק חתך החבילה. תכונה זו משפיעה על מהירות ורמת הייבוש, אופי האחסון וכיו"ב.
הציוד של פוטינגר מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה