קומביין גרימה Rexor 6200 Platinum
,

המילה האחרונה של Grimme (וידאו)

קומביין גרימה Rexor 6200 Platinum

קומביין גרימה Rexor 6200 Platinum

גרימה הגרמנייה משיקה קומביין עצמאי ('סלף', הנוסע בעצמו ואינו נגרר) חדש לירקות שורש המתמקם בפסגת ההיצע שלה: Rexor Platinum, המוצע בשני גדלים: 20 טון או 30 טון. על פי היצרנית הכלים החדשים כבר משווקים באירופה לקראת העונה הקרובה, וכי מדובר בכלים המתיימרים להיות המתקדמים, היעילים, החסכוניים והנוחים ביותר עבור המפעיל.
ההיצע כולל, כאמור, שני דגמים – Rexor Platinum 6200 ו-Rexor Platinum 6300 עם מיכלי איסוף בנפח 20 ו-30 טון, בהתאמה. כמקובל בסדרה נשענים גם הקומביינים החדשים על 3 סרנים, המאפשרים הינע והיגוי לכל ששת הגלגלים, במטרה לאפשר כושר עבודה ראוי גם בתנאי שטח קשים ובוציים, כפי שלא פעם מגדלי ירקות שורש נדרשים אליהם.

קומביין גרימה Rexor 6300 Platinum

קומביין גרימה Rexor 6300 Platinum

שני הקומביינים החדשים מחליפים דגמים וותיקים יותר – Rexor 620 ו-Rexor 630 שייצורם יופסק, והשוני בין הדגמים היוצאים לאלו החדשים הוא הרבה מעבר לעוד '0' בשם; הקומביינים החדשים כוללים מערך רשתות סינון וניעור חדש לגמרי שתוכנן עם הבטחה להציע יכולות ניקוי גבוהות יותר, מהירות עבודה גבוהה יותר והכל תוך פגיעה נמוכה יותר ביבול. מערך חדש לאיסוף גזר פותח אף הוא עבור קומביינים אלו, ובחברה מבטיחים כי גם כאן מדובר בשיפור משמעותי ברמת הניקוי ומהירות העבודה בהעלאת הגזר מהאדמה אל מיכל האיסוף. כפי שניתן להבין, בראש מעייני מפתחי דור הקומביינים החדש של גרימה עמדה השמירה על היבול בפני פגיעות ומכות, רמת ניקוי וניעור גבוהה יותר, והכל במטרה לקבל תפוקה גבוהה מבעבר – תוך קבלת איכות יבול גבוהה יותר.

קומביין גרימה Rexor 6300 Platinum

קומביין גרימה Rexor 6300 Platinum

עוד שינויים משמעותיים שיושמו בדגמים החדשים הם שדרוג כל מערכות האלקטרוניקה והמחשוב, בכלל זה אמצעי הבקרה והשליטה בעמדת המפעיל. זו האחרונה חדשה גם כן, ומבטיחה שיפור בשדה הראיה, בנוחות הישיבה והתפעול וברמות הבידוד.
עוד נציין את מערכת העלאת הירק למיכלים המפזרת אותו באופן שווה אוטומטית, ואת האפשרויות לבחור מבין 4 אופציות מהירות נסיעה מרבית, בהתאם לצורך, בעיקר לנדרשים לשנע את הכלי ממקום למקום עצמאית – 20, 25, 32 או 40 קמ"ש. עוד פרטים תקבלו מיבואנית גרימה לארץ – חברת יעדים מאשקלון