מזרעה Väderstad Tempo L 24
,

המזרעה הרחבה משבדיה (וידאו)

מזרעה Väderstad Tempo L 24

מזרעה Väderstad Tempo L 24

ואדרשטאד (Väderstad) השבדית החלה לשווק את המזרעה הגדולה ביותר בסדרה Tempo L – ה-Tempo L 24. משם הדגם קל להבין כי מדובר במזרעה ל-24 שורות, וכאמור – היא הגדולה אי פעם בהיצע היצרנית.
סדרת המזרעות Tempo L תוכננו למשימות זריעה במהירות מרבית, ומכן שמן; בתחילת 2017 אף נשבר שיא העולם בזריעה על ידי טרקטור קייס מאגנום 380 CVT שגרר מזרעת Väderstad Tempo L 16 ל-16 שורות, כך שמדובר בהחלט ב"מזרעה מהירה", ועם קבלות…

מזרעה Väderstad Tempo L 24

מזרעה Väderstad Tempo L 24

ה-Tempo L 24 מיועדת לזרעים קטנים ונכון להיום היא המזרעה הגדולה בשק לזריעת סלק סוכר וקנולה. המרווח בין השורות ניתן לכוונון מ-450 ל-508 מ"מ. כל מיכל זרעים הוא בנפח 25 ליטר וניתן להוסיף על המזרעה מיכל נפרד לדשן, בנפח 5.000 ליטר.
ב-Väderstad מדגישים כ המזרעה החדשה מצוידת בטכנולוגיה המתקדמת העדכנית ביותר בתחום, בכלל זה מערכות ל"ירי" מדויק של הזרע, מערכת ספירת זרעים אלקטרונית, מערכות מתקדמות לתזמון בין מהירות הנסיעה למהירות הזריעה ועוד.
המזרעה החדשה נמצאת בניסוי הכולל עבודה אצל לקוחות נבחרים מאז מאי 2018, והיא החלה להימכר באמצעות כלל סוכני המותג בעולם בימים אלו. יבואנית Väderstad לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור.