Ryobi Fogger P2850
Ryobi Fogger P2850

Ryobi Fogger P2850

ריובי היפנית (Ryobi) משיקה מרסס מפוח/מערפל לחומרי הדברה קומפקטי, קל והניזון מסוללות Lithium-Ion 18V נטענות. המוצר החדש מכונה Fogger P2850 והוא מיועד לטיפול מניעתי או טיפולי בצמחים, כנגד מגוון מזיקים, חרקים, מחלות עלים, פטריות וכיו"ב.
מרסס המפוח החדש ניזון מסוללות 18V נטענות, כאמור, ולפיכך הוא חלק מארסנל כלים וציוד ההולך וגדל אצל היצרנית היפנית, בו השימוש בסוללות זהות משתף לכולם. גישה זו הופכת למקובלת יותר ויותר אצל יצרניות הציוד, שכן עלות סוללה נטענת היא גבוהה יחסית לעלות הכלי כולו, והאפשרות להשתמש באותה הסוללה עבור מגון רחב של כלים הוא יתרון ברור.

Ryobi Fogger P2850

Ryobi Fogger P2850

על פי המפרט הטכני של המרסס הנטען ניתן לכסות עמו שטח של כ-100 מ"ר תוך פחות מדקת עבודה. זרם הערפל נורה עד למרחק 5 מטרים בקירוב, בכיסוי מלא. נפח מיכל חומר ההדברה הוא כ-1.8 ליטר. באופן תמוה לא פורסם הנתון המשמעותי של משקל הכלי, נתון בסיסי כאשר מדובר בכלי לנשיאה ביד.
ריובי Fogger P2850 מיועד לשימוש חובבני, בגינה ובחצר, כמו גם לשימוש מקצועני אצל חקלאים או גננים. היתרונות המובהקים שביכולת ההטענה של הכלי, וכפועל יוצא – יכולת השימוש בו בכל מקום, ללא תלות במקור חשמל, מהווים קלף משמעותי להצלחתו. המחיר התחרותי לבטח לא יזיק.
בשלב זה מצאנו את המוצר באתרי קניות אונליין בארה"ב, במחיר (לפני משלוח) של כ-100$, לדוגמא – באתר homedepot. נזכיר כי על מי שאין בידיו ציוד מתאים נטען של ריובי להוסיף לרכישה גם מטען וממיר מתח, ממתח אמריקאי (110V) למתח המקובל אצלנו (220V).

Ryobi Fogger P2850

Ryobi Fogger P2850