טרקטור קייס Farmall
,

קייס מעדכנת את סדרת ה-Farmall

טרקטור קייס Farmall

טרקטור קייס Farmall

קייס מעדכנת את הגרסאות הבסיסיות של סדרת הפארמל A לקראת 2019; מדובר בטרקטורים רב תכליתיים המוצעים כסטנדרט עם עמדת מפעיל פתוחה, כאשר קבינה סגורה מהווה אופצייה בתשלום. גם ההינע הסטנדרטי הוא אחורי בלבד, כאשר ניתן להזמין הינע כפול כאופציה בתשלום, הכל במטרה לאפשר מחירי רכישה תחרותיים ולהוות אלטרנטיבה למגוון רחב ככל הניתן של משתמשים.
הטרקטורים החדשים הם ה-Farmall 55A, Farmall 65A וה-Farmall 75A כאשר שמם מעיד על ההספק המרבי במנוע. דגמים אלו נחשפו לראשונה במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2017' בגרמניה, ועתה, כאמור, מגיע מקצה השיפורים והעדכונים הראשון, במקביל להרחבת השיווק לכלל השווקים בהם קייס פעילה.
המנוע המשרת בשלושת הגרסאות המעודכנות מוצע על ידי FPT (פיאט) והוא בנפח 2.9 ליטר עם 3 צילינדרים, ועומד כמובן בתקנים העדכניים ביותר באירופה ובארה"ב. תיבת ההילוכים הסטנדרטית היא 8F/8R מכאנית כאשר כאופציה מוצעת תיבת 12F/12R עם power shuttle. זו האחרונה פותחה במיוחד עבור לקוחות המחברים מעמיס קדמי לטרקטור.
סביבת המפעיל עודכנה אף היא ומבטיחה שיפור בנוחות ובתפעול, ובין היתר מוצעת מעתה אופצייה לבקרת אקלים בגרסאות הסגורות ובולמי אוויר לקבינה. מושב חדש מתכוונן וגלגל הגה מתכוונן למרחק ומעלה ומטה מהווים מעתה אבזור סטנדרטי. גם התאורה חדשה ובצביעה בוצעו עדכונים קלים.
יבואנית הטרקטורים של קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה