מעמיס אופני ג'ון דיר 244L

עוד מעמיסים לג'ון דיר

מעמיס אופני ג'ון דיר 244L

מעמיס אופני ג'ון דיר 244L

ג'ון דיר מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ליבהר השוויצרית בדמות הוספת צמד מעמיסים אופניים קומפקטיים להיצע, המיוצרים עבורה בליבהר, במסגרת הסכם בין שני הקונצרנים.
בהמשך להשקת ג'ון דיר 324L זה עתה, אף הוא פרי שת"פ ליבהר-ג'ון דיר, מושקים עתה המעמיסים האופניים החדשים ג'ון דיר 244L (המתבסס על ליבהר L508) וג'ון דיר 324L (המתבסס על ליבהר L509).  מעמיס אופני ג'ון דיר 244Lמעמיס אופני ג'ון דיר 244L

המעמיסים החדשים מחליפים את המעמיסים הוותיקים יותר ג'ון דיר 244K וג'ון דיר 324K, והנם במשקלי עבודה של 5.5-6.0 טון ו-6.2-6.7 טון, בהתאמה.

מעמיס אופני ג'ון דיר 324L

מעמיס אופני ג'ון דיר 324L

שני המעמיסים מתבססים על שיטת הבנייה של ליבהר בסגמנט המעמיסים הקומפקטיים, הכוללת שילוב בין שלדה פירקית להיגוי כפול, במטרה להציע כושר תמרון יוצא דופן בהשוואה למוכר בקטגוריה, נתון משמעותי ביותר בעבודות במקומות צפופים, קשים לתמרון או להתניידות כפי שמציעות לא פעם סביבות עבודה חקלאיות. יודגש כי המעמיסים החדשים פונים גם למגזרים נוספים בתחומי הצמ"ה והתשתיות השונות, כאשר הכיוון העיקרי הוא ללקוחות הנדרשים לציוד בעל כושר תמרון והתניידות גבוה מהמוכר.
בג'ון דיר מדגישים כי המעמיסים החדשים מציעים שדרוג ושיפור מכל היבט; המנוע – עדיין מתוצרת יאנמר בנפח 3.3 ליטר עם 4 צילינדרים (Tier 4f), בשתי הגרסאות – הוא מהדורה מעודכנת, חדשה וחסכונית יותר, המציעה במקביל גם תוספת הספק. זרועות המעמיס תוכננו מחדש עם שינויים בנקודות עיגון הבוכנות ההידראוליות והעיגון לשלדה, עם הבטחה ליעילות גבוהה יותר בפעולות הרמה, בכך שמעתה נדרשת פחות אנרגיה בהשוואה לדגמים היוצאים בביצוע פעולות הרמה. גם זמני הפעולה (של הבוכנות) התקצרו, לטובת יעילות גבוהה יותר בשל התפוקה המשופרת לפרק זמן. תיבות ההילוכים שופרו אף הן – auto shift הידרוסטטי המשודכת לתיבה אוטומטית עם 2 מהירויות – ומציעות מהירות נסיעה גבוהה יותר והעברת כוח חלקה יותר, ללא 'מכות' או השהיות.

מעמיס אופני ג'ון דיר 324L

מעמיס אופני ג'ון דיר 324L

גם בתוך הקבינה בוצעו שנויים, שתכליתם הענקת נוחות גבוהה יותר למפעיל, הנדסת אנוש משופרת, בידוד טוב יותר בפני רעשים וטמפרטורה וגישה נוחה וידידותית יותר למידע – באמצעות צג דיגיטלי חדש ומשופר. גם יחידת הכיסא היא חדשה ואופציות כיסאות נוספים הצטרפו לרשימת התוספות בתשלום.
ג'ון דיר מציעה עבור מעמיסים אלו למעלה מ-100 תוספות וציוד שונה להתחבר, במטרה להציע לכל לקוח את הכלי המתאים ביותר לצרכיו. מעמיסים חדשים אלו מקבלים אחריות יצרן של שנתיים או 2,000 שע"מ – הקודם ביניהם.
מחברת מפרם, יבואנית ג'ון דיר לארץ, נמסר כי יבוא מעמיסים חדשים אלו יחל מאמצע השנה הקרובה (2019).

איך ג'ון דיר 244L החדש בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

איך ג'ון דיר 324L החדש בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: