, ,

מחרשות חדשות מ-Lemken

למקן Diamant 16

למקן Diamant 16

למקן (Lemken) הגרמנייה מרחיבה את היצע המחרשות שלה עם שלושה דגמים חדשים, המרחיבים כל אחד את הסדרות אליהן הם משתייכים.
הראשון הוא הלמקן Diamant 16, תוך הבטחה למוצר יעיל ביותר והדורש פחות כוח לאותם הביצועים ביחס לדגמים קודמים, מה שמוביל בשורה התחתונה לתפוקה גבוהה יותר תוך צריכת דלק נמוכה יותר (עד למעלה מ-10% בהשוואה למחרשות בגודל דומה). מחרשה זו מצויידת במערכת כיוון ושמירה על נתיב עבודה מדוייק בשם OptiLine המתיימרת לבטל לחלוטין אפקטים של משיכה צידית המעמיסים על כל המערך (מחרשה, החיבור לטרקטור והטרקטור עצמו) ובכך להוריד את האנרגיה הנדרשת להפעלה מיטבית, וכאמור – להציע ירידה בעלויות. עוד חדשה היא מערכת קביעת עומק חריש הידראולית רציפה, המאפשרת קביעת עומק העבודה במדויק מהקבינה, גם תוך כדי עבודה. למקן מציעה את ה- Diamant 16 עם כמה סוגי להבים לבחירה.

למקן Rubin 10

למקן Rubin 10

למקן Rubin 10 הוא מערך דיסקוסים נגרר חדש הבנוי על בסיס מיקום שורות צלחות בזוויות מנוגדות זו לזו משני צידי המכונה. בלמקן מסבירים כי ב-Rubin 10 מוקמו הצלחות על פי שיטה חדשה המבטיחה "אפס משיכה לצדדים" ופעולה ישרה ועקבית של הדיסקוס, בעיקר הודות לפעולה סימטרית לחלוטין של שני הצדדים. בלמקן מסבירים כי הדגם החדש נועד "ליישר קן" עם היכולות הגוברות של הטרקטורים הגדולים בימינו (בעיקר מהירות עבודה) ורמות הדיוק הגבוהות של הציוד הודות לדיוק הרב שבפעולתו, השמירה על הקו המבוקש ובשל כך – היכולת לעבוד מהר יותר, יעיל יותר ובשל היעדרו כוחות משיכה צידית מיוצרים – גם באופן חסכוני יותר. במטרה לכסות ב-100% את כל שטח הדיסקוס מוקמו 3 הצלחות האמצעיות על ציר האורך, וכך מובטח כיסוי מלא ושווה לכל רוחב העבודה. עוד נציין שללמקן Rubin 10 משככי זעזועים הסופגים את רוב המכות ושינויי העומס המופעלים על הדיסקוס בשעת העבודה, לטובת עבודה נוחה, איכותית ויעילה יותר. ה-Rubin 10 ישווק החל מתחילת 2019 ויוצע ברוחבי עבודה הנעים מ-2.5 ועד 7.0 מטרים.

למקן Juvel 7 M

למקן Juvel 7 M

למקן Juvel 7 M היא המצטרפת החדשה לסדרת המחרשות Juvel 7 והיא כוללת 6 להבים ואפשרויות לכוונון מלא באופן הידראולי מהקבינה. מחרשה זו מיועדת לטרקטורים עם 100 עד 200 כ"ס. המחרשה כוללת ציר מרכזי מאסיבי וקצר יחסית בקוטר 120 מ"מ, במטרה להציע קשיחות מירבית בכל מצב עבודה. ניתן לקבל את ה-Juvel 7 M עם 4 כיווני רוחב עבודה מכאניים, או אפשרות לכוון את רוחב העבודה הידראולית (גרסה MV), ואז מדובר בכיוון רציף, ללא שלבים, לפי הצורך.
המחרשות החדשות תוצענה החל מתחילת 2019. יבואנית למקן לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור

למקן Juvel 7 M

למקן Juvel 7 M