קייס מאקסום 150 CVX
,

קייס מאקסום מחוזק

קייס מאקסום 150 CVX

קייס מאקסום 150 CVX

קייס מרחיבה את ההיצע בסדרת הטרקטורים מאקסום (Maxxum) עם הוספת המאקסום 150 CVX עם הגיר הרציף להיצע; מדובר בגרסה החזקה ביותר בסדרה שתוצע עם גיר רציף (CVX) והיחידה בקונפיגורציה זו עם מנוע 6 צילינדרים, בהשוואה לגרסאות המוכרות Maxxum 115 CVX, Maxxum 125 CVX, Maxxum 135 CVX ו-Maxxum 145 CVX המצוידות במנועי 4 צילינדרים. יודגש כי מדובר בסדרת המאקסום האירופאית, הרלוונטית גם אצלנו, שהוצגה לפני כשנתיים – ולא בסדרת הטרקטורים הוותיקה בשם דומה המוצעת בארה"ב, שהיא מעודכנת ומתקדמת פחות.

קייס מאקסום 150 CVX

קייס מאקסום 150 CVX

בהשוואה לכלים עם מנועי 4 הצילינדרים, בנפח 4.5 ליטר, צוייד ה-Maxxum 150 CVX החדש במנוע 6.7 ליטר, מאותה התוצרת (FTP – פיאט). המנוע מציע 145 כ"ס כסטנדרט, 148 כ"ס מרביים – 3 יותר מדגמי ה-145, ועם Boost (העלאת הספק רגעית) – 184 כ"ס בהחלט מרשימים לסגמנט זה. המומנט המרבי צמח לכדי 75.4 קג"מ, עלייה של כ-3% בהשוואה למומנט המרבי שמציע ה-CVX 145 – 71.3 קג"מ. הגיר הרציף מאפשר מהירויות נסיעה של עד 50 קמ"ש.
בשורה התחתונה מצטרף לסדרה דגם 'בריא' ו'שרירי' יותר, אך עדיין באותם הממדים ופחות או יותר באותם טווחי ההספק. המטרה: התאמה טובה יותר למגוון הגדל של ציוד מתוחכם הנישא ו/או נגרר על ידי טרקטורים, הדורש עוד ועוד כוח להפעלתו היעילה. לא נתעלם גם מההעדפה המסורתית כמעט באירופה לטרקטורים עם 6 צילינדרים על פני 4 צילינדרים, לבטח כאשר מדובר ברמות הספק דומות. עוד סיבה לפיתוח והוספת גרסה זו להיצע מסבירים בקייס, היא ההתאמה הטובה יותר למשימות בהן מהירות העבוה צריכה להיות במנותק ממהירות פעולת המנוע (הסל"ד), דוגמת הפעלת ציוד באופן מונוטוני, עקבי וללא תנודות. מנוע 6 הצילינדרים הוא כאמור "בשרני" יותר, עם קצת הספק ומומנט בהשוואה למנועי 4 צילינדרים.
קייס החלה בשיווק ה-Maxxum 150 CVX זה עתה באירופה כאשר בתחילת 2019 תצטרף להיצע גרסה נוספת של ה-150 – גרסה עם תיבת ActiveDrive 8-Powershift עם 8 מהירויות. יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה

קייס מאקסום 150 CVX

קייס מאקסום 150 CVX