מרסס סלף של Artec
, ,

קוהן תציע מעתה מרססי 'סלף'

מרסס סלף של Artec

מרסס סלף של Artec

ענקית המיכון והציוד החקלאיים הצרפתייה קוהן (Kuhn) מודיעה על רכישת מומחית מרססי ה'סלף' הצרפתייה אף היא – Artec Spraying. הרכישה כוללת 100% מהחברה שנוסדה רק ב-2005, ומאז הפכה לשם דבר בתחום המרססים העצמאיים בעיקר בצרפת, אך גם מחוצה לה, בפרט במדינות מרכז אירופה.
עם רכישת Artec Spraying מרחיבה קוהן את היצע המרססים מתוצרתה ולראשונה תוכל להציע תחת אותה קורת הגג גם מרססים עצמאיים; אלו יצטרפו אל היצע המרססים הנגררים והנישאים הרחב של קוהן, ובכך תרחיב היצרנית את קהל היעד שלה, ותחזק את סוכניה שההיצע העומד לרשותם יכלול פלח נוסף של ציוד שלא נכלל עד כה תחת מטריית קוהן.

מרסס סלף של Artec

מרסס סלף של Artec

הקשר בין קוהן ל-Artec Spraying אינו חדש, והחל כבר לפני יותר מעשור כאשר קוהן רכשה חלק קטן ממניות החברה ובמקביל החלה לשווק את מרססי ה'סלף' של Artec Spraying באמצעות סוכניה. שת"פ שהחל לפני כשבע שנים, כאשר קוהן החלה להציע מרססי סלף של Artec באמצעות סוכניה. החברה הקטנה התמקדה מאז היווסדה בפיתוח ושיפור מתמיד של מרססים עצמאיים ועם 60 עובדים כיום היא הגיע למחזור מכירות שנתי של כמעט 20 מיליון יורו. רכישת החברה על ידי קוהן צפויה להרחיב את פעילותה, הן בתחום המחקר והפיתוח והן בתחום הייצור, תוך כוונה להרחיבו בעתיד הרחוק יותר.
מקוהן נמסר כי לפחות בשלב הראשון תמשיך Artec Spraying לייצר ולשווק את מוצריה תחת שמה. יבואנית קוהן לארץ היא חברת האחים לוינסון מחולון.

מרסס סלף של Artec

מרסס סלף של Artec