,

כף קדמית Heavy Duty חדשה (וידאו)


יצרנית המעמיסים הקדמיים וציוד ההרמה לתחומי החקלאות הצרפתייה MX משיקה מערכת זרועות חדשה לכף קדמית בשם T417. מדובר בהרחבה לסדרת הזרועות למעמיסים הקדמיים T400 המיועדת להתקנה על טרקטורים חזקים, בטווחי ההספק שבין 150 ל-300 כ"ס. אנשי היצרנית מגדירים לפיכך את הכף החדשה כ"מיועדת לעבודה אינטנסיבית בעומס מרבי". מערכת הזרועות מותאמת להתחבר למגוון סוגי כפות, מזלגות, חבקים או ציוד אחר המופעל הידראולית – הן המיוצר על ידי MX והן המיוצר על ידי יצרניות אחרות.

הכף החדשה כוללת מערכת נעילה ושחרור מהיר בקצה הזרועות פרי פיתוח עצמי המכונה FITLOCK System, וכוללת ממערכת הידראולית אדפטיבית, קרי: המערכת מזרימה את הנוזל ההידראולי בספיקה גבוהה יותר בעת עומס (הרמה) באופן אוטומטי לפי הצורך. מנגנון הכף כולל מערכת ציפה ושמירה על הזווית הרצויה לכל אורך מהלך ההרמה/הורדה של הזרועות. ככף המיועדת לעבודה קשה ואינטנסיבית, כאמור, הושם דגש רב על מנגנון התפעול (ה'ג'וי-סטיק') תוך הבטחה למנגנון ארגונומי, קל לתפעול, שליטה ובקרה, במטרה להציע קלות בתפעול ונוחות מרבית למפעיל גם לאורך זמן.
מערכת הזרועות החדשה כוללת מיגון מאסיבי, פרי תכנון חדש, על הצנרת ההידראולית ונקודות תורפה נוספות, במטרה למזער נזקים ופגיעה.MX מציעה מגוון מערכות שליטה ומערכות עזר אלקטרוניות עבור מערכת הזרועות החדשה, להתאמה מרבית לאופי השימוש והייעוד (כף, מלגזה, חובק, ציוד מתחבר אחר וכיו"ב).

MX T417 מציעה גובה הרמה מרבי בפין הכף של כ-4.6 מ', תלוי כמובן בטרקטור הספציפי עליו היא מותקנת, כושר הרמה מרבי של 3.05 טון וכושר הרמה מרבי בגובה מרבי של 2.65 ק"ג. משקל כל המערכת – ללא כף או ציוד מתחבר – הוא 660 ק"ג.
יבואנית MX לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה.