ג'יאנט D254SW TELE
ג'יאנט D254SW TELE

ג'יאנט D254SW TELE

יצרנית המעמיסים ההולנדית Tobroco, המשווקת מעמיסים קומפקטיים – בעיקר לתחומי החקלאות – בשם Giant, מרחיבה את היצע המעמיסים הטלסקופיים הקומפקטיים מתוצרתה עם דגם חדש במשקל עבודה של 1.1 טון.
המעמיס החדש – ג'יאנט D254SW TELE – מתבסס על מעמיס סטנדרטי וותיק יותר בשם Giant D254SW המתאפיין בזהות כמעט מוחלטת, למעט מערך הזרועות הקדמיות שבגרסת ה-Tele היא מן הסתם טלסקופית, במקום זרועות הרמה סטנדרטיות.

ג'יאנט D254SW TELE

ג'יאנט D254SW TELE

כושר ההרמה המרבי הצטמק במעט בגרסה הטלסקופית – 900 במקום 1,000 ק"ג בצידוד מלא – אך גובה ההרמה המרבי צמח משמעותית; ה-Giant D254SW TELE מציע גובה ציר כף מרבי של 282 ס"מ לעומת 217 ס"מ בגרסה הסטנדרטית. בשימוש בסביבה חקלאית, בפרט ברפתות, מדובר בהבדל משמעותי הן ביכולת ההעמסה והסידור לגובה (דוגמת חציר) והן בהעמסת עגלות (זבל, מערבלי מזון וכיו"ב). כלי זה מיועד לעבודה גם בחממות, בשירות המוניציפלי, אצל קבלני פיתוח נופי, העמסה בשטח (זרעים, דשן, חציר), וגם עבודות תשתית ובנייה קלות, חצרות מפעלים וחומרי בניין ועוד.

ג'יאנט D254SW TELE

ג'יאנט D254SW TELE

המעמיס הטלסקופי החדש הקומפקטי מונע באמצעות מנוע קובוטה 3-בוכנתי המציע 24 כ"ס. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית, קרי: כל 'נאבה' מכילה מנוע הידראולי הניזון ממשאבה מרכזית 65 ליטר/דקה), שבתורה מופעלת על ידי המנוע. המעבר מנסיעה לפנים לנסיעה מאחור נעשה בלחיצת כפתור, באמצעות בורר אלקטרוני. אורך הכלי לצורך הובלה (ללא הכף) עומד על 224 ס"מ בלבד ורוחבו (עם צמיגים סטנדרטיים; בהיצע מגון רחב של צמיגים לבחירה) 92 ס"מ בלבד. הגובה המרבי – 206 ס"מ – מאפשר מעבר בכל פתח סטנדרטי בסככה, בדיר, ברפת או בחממה. משאבה נוספת, בספיקה של 28 ליטר/דקה, אחראית על הפעלת מערכת ההיגוי וההרמה – ללא תלות במערכת האחראית על הנסיעה. המערכת ההידרוסטטית מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 15 קמ"ש. יבואנית מעמיסי Giant לארץ היא חברת ט. ק. שיווק והפצה ממושב ערוגות

ג'יאנט D254SW TELE

ג'יאנט D254SW TELE