Trailer Valet RVR
, ,

הגורר הקומפקטי (וידאו)

Trailer Valet RVR

Trailer Valet RVR

חברת Trailer Valet מקליפורניה משיקה רכב זחלי חשמלי זעיר המתוכנן להתחבר לנגררים כבדים בכדי להזיזם מנקודה לנקודה בטווחים קצרים, כמו במוסך, בסככת הרכב, בחצר המפעל, במפעל עצמו, בחממות, משתלות ועוד. הרעיון הוא ביכולת לבצע פעולה פשוטה, קצרה וזריזה בקלות וביעילות, מבלי להזדקק לשם כך לרכב בגודל מלא, על כל המשמעויות שבכך. ממדיו הזעירים של ה-Trailer Valet RVR – שמו של הרכב הזחלי הזעיר – מאפשרים לא רק לניידו בקלות ממקום למקום, בכל סוג רכב, אלא גם לתפקד במקומות צפופים, צרים וקשים לתמרון. יתרון נוסף אותו מדגישים מתכנני הכלי הוא במהירות ובקלות תפעולו, מה שמאפשר ביצוע המשימות גם אם בתכיפות, ללא מאמץ.

Trailer Valet RVR

Trailer Valet RVR

הזחל הזעיר – משקלו 44 ק"ג משקלו – מוצע בשלוש גרסאות, המיועדות לגרור עד 4.1 טון. ה-Trailer Valet RVR מופעל באמצעות שלט-רחוק והוא מונע באמצעות מנוע חשמלי רב עוצמה, המניע שתי מערכות זחלי גומי Heavy Duty. מבנה הרובוט הזעיר כולל שלדת פלדה קומפקטית וחזקה, אשר ממרכזה יוצא ניצב המשמש כוו גרירה לחיבור הנגרר הרלוונטי והמסוגלת לשאת משקל רב הנשען עליה מלמעלה. משקל הנגרר יושב בחלקו על ה-Trailer Valet RVR ובכך מייצר אחיזה גבוהה של הזחלים על המצע שמתחת. הגורר הזחלי הזעיר ניזון מסוללות הניתנות לטעינה משקע חשמל רגיל.
בחברה רואים כקהל יעד ל-Trailer Valet RVR – מעבר ללקוחות פרטיים כמובן – מוסכים, משקים חקלאיים, משתלות, מפעלים, מחסנים, שדות תעופה, חצרות עסקים למכירת חומרי בניין, מרינות ועסקים לתיקון וייצור כלי שייט וכיו"ב כל עסק בו נדרש להזיז נגררים או כל גוף היושב על גלגלים ממקום למקום. כמובן ששימוש בזחל הזעיר הרובוטי חוסך ללקוח מקום חנייה או אחסון, עלויות תחזוקה, טיפולים, דלק וביטוח ו…רישיון נהיגה שהיו נדרשים כולם לתפעול רכב סטנדרטי (טרקטור, טנדר וכיו"ב).
Trailer Valet מציעה בשלב זה שלוש גרסאות של ה-RVR: ה-RVR3 המסוגלת לגרור נגרר עד למשקל של 1.6 טון, ומחירה 2,100$. ה-RVR5 (קרוב ל-2.3 טון ו-3,400$, בהתאמה) ו-RVR9 (כ-4.1 טון ו-4,100$, בהתאמה).
לחברת Trailer Valet אין נציגות בישראל. למתעניינים ניתן לפנות באמצעות דוא"ל (Support@TrailerValet.com).