Stihl DYNAMIC BT
,

הלו, לא שומעים!!

Stihl DYNAMIC BT

Stihl DYNAMIC BT

שטיל (Stihl) הגרמנייה משיקה אוזניות הגנה חדשות בשם DYNAMIC BT. בהודעה לעיתונות מתגאה היצרנית ברמת הבידוד הגבוהה של האוזניות – SNR 29 – המתיימרת להציע את ההגנה הטובה בתחום; מדובר באוזניות המיועדות להגנת האוזניים בפני רעשי מנועי 2 פעימות (בעיקר), כפי שמניעים מסורי שרשרת, מפוחים, מסורי דיסק, חרמשים וכיו"ב. כמובן שאוזניות אלו מתאימות גם לכל סוג עיסוק רועש אחר, בו נדרשת הגנה על האוזניים. בלוטות' אינטגרלי מאפשר במקביל לשקט המתקבל ולבידוד מהסביבה גם שיחת טלפון ושמיעת מוסיקה, כמובן באופן אלחוטי.

Stihl DYNAMIC BT

Stihl DYNAMIC BT

עבור רבים העוסקים בעבודה עם ציוד המייצר רעש מזיק, מדובר על פי רוב גם בציוד הדורש משנה זהירות בעת תפעולו ולרוב יש להפעילו בשתי הידיים. מכאן מהווה היכולת לענות לטלפון, למשל, ללא הצורך לחפש ולשלוף את המכשיר ממקומו יתרון משמעותי הן מבחינת נוחות, ויותר מכך – מבחינה בטיחותית.
מגיני האוזניים מציעים קליטת בלוטות' עד למרחק 10 מטרים והם כוללים שקע לחיבור מכשירים ואמצעים שאינם אלחוטיים, דוגמת נגן MP3.
האוזניות החדשות מוצעות כפי שהן, או בשילוב מגן פנים גדול מפלסטיק שקוף או רשת פלדה עדינה, ומנשא לראש. אספקת הזרם החשמלי מגיעה באמצעות סוללות Lithium-Ionen נטענות המציעות "זמן עבודה ארוך במיוחד", מבלי שהיצרנית ציינה בכמה בדיוק מדובר.
עוד מדגישים ב-Stihl את היות מגיני האוזניים עמידים בפני רטיבות, כך שניתן לעבוד איתם גם בגשם. יבואנית Stihl לארץ היא חברת ש. ונציה מראש העין.

Stihl DYNAMIC BT

Stihl DYNAMIC BT