קייס מגנום 2019
,

קייס: עוד אחריות למגנום

קייס מגנום 2019

קייס מגנום 2019

קייס מודיעה על רענון ושיפור סדרת הטרקטורים הכבדים הוותיקה מתוצרתה – המגנום – לקראת 2019; עיקר החדשות הן בהרחבת האחריות 'מהמפעל' לכדי 2,000 שע"מ או 3 שנים, הקודם מביניהם. מדובר בכל דגמי המגנום שבהיצע, מ-250 ועד 380 כ"ס, בכלל זה גרסאות ה-CVT בעלות הגיר הרציף. "הרחבת האחריות נועדה להקל על ניהול התקציב של הלקוח, להוזיל את התחזוקה השוטפת ולהעניק שקט נפשי בכל הקשור לתקלות וטיפולים" מסבירים בקייס את שדרוג האחריות.

קייס מגנום 2019

קייס מגנום 2019

מעבר להרחבת האחריות קיבלו דגמי סדרת המגנום מספר עדכונים נוספים; כל הגרסאות תוצענה החל משנת הדגם 2019 עם מערכת טלמטיקה מקורית מובנית. הטרקטורים החדשים יוכלו להתחבר למשך שנה בחינם למערכת המידע המרכזי של קייס – AFS Conneft – המאפשרת ללקוח לקבל מידע רחב, מגוון ומסודר אודות הציוד שלו ממרכז הבקרה והמידע אצל היצרנית. הלקוח יכול, למשל, לקבל מידע עדכני לסלולרי או למחשב הנייד בכל רגע נתון אודות הציוד שלו, מיקום, שע"מ, התרעות לפני טיפול, תקלות, סטטיסטיקות על צריכת הדלק, פעולת המנוע וכד' – ללא עלות. המערכת מאפשרת גם חלוקת מידע ונתונים בין הכלים השונים הפועלים תחת אותו הגורם/משק בכדי למקסם את הסנכרון והתזמונים בין הכלים בעבודה.

קייס מגנום 2019

קייס מגנום 2019

גרסאות ה-Rowtrac (זחלי גומי) מקבלות מעתה כסטנדרט זחלים חדשים, שתוכננו והמיועדים גם לתנועה מהירה על דרכים סלולות, ומאפשרים נסיעה עד למהירות 40 קמ"ש בבטחה וללא חשש. עוד בתחום זה מוצעת החל מהעונה הקרובה אופציה לקבלת זחלים רחבים במיוחד – 53 ס"מ, ושדרוג נוסף מתייחס לשיפור בתחזוקה ובטיפולים שבמערכות הזחל, לקיצור זמני העבודה והתחזוקה השוטפת. עוד שיפור המוצע לגרסאות ה-Rowtrac בלבד הוא מיכל דלק מוגדל באמצעות הוספת מיכל פלדה נוסף על זה הקיים, בנפח 410 ליטר. תוספת זו מיועדת כמובן לעבודות אינטנסיביות וממושכות יותר, והיא חוסכת בזבוז זמן יקר בשל תדלוק.

קייס מגנום 2019

קייס מגנום 2019

גם הגלגלים שודרגו, והכוונה לברגי חיבור חדשים – קלים יותר לגישה ולפתיחה/סגירה, ויחידת ה'נבה' היא חדשה, עם הבטחה לעוד חוזק ועמידות לטווח ארוך. הצמיגים הסטנדרטיים הם מעתה מתוצרת גודייר במידה 1000/40 R32 מלפנים ו-

LSW 1100/45 R46 מאחור.
אחרונה חביבה היא האופציה להזמין משאבה הידראולית משופרת ומחוזקת, לנדרשים להפעיל ציוד המופעל באמצעות כוח הידראולי, המציעה תוספת של 12% בספיקה.
הציוד החקלאי של קייס מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה

קייס מגנום 2019

קייס מגנום 2019