טרקטור קובוטה M6121
,

חדש: טרקטור לכל משימה על-פי קובוטה

טרקטור קובוטה M6121

טרקטור קובוטה M6121

קובוטה משיקה בספרד טרקטור חדש תחת סדרה M6 שלה המיועד לשמש 'סוס עבודה' מרכזי במשק, עם יכולות מגוונות והתאמה למגוון רחב של משימות. מדובר בטרקטור הדומה בבסיסו ליתר הטרקטורים בסדרה, אך במקרה זה הוא הותאם למשימתו באמצעות תוספות שונות המגיעות כסטנדרט "מהמפעל". טרקטור חדש זה פותח באירופה עבור השוק האירופאי בראש ובראשונה, והוא מיישם לא מעט היזונים חוזרים, הערות ובקשות של לקוחות, מדגישים אצל היצרנית.

טרקטור קובוטה M6121

טרקטור קובוטה M6121

הטרקטור החדש – קובוטה M6121 – מצויד במנוע קובוטה 6.1 ליטר המייצר כאן 115 כ"ס, כאשר הודות למערכת Boost אינטגרלית מסוגל להעלות את ההספק ב-20 כ"ס נוספים לפרקי זמן קצרים, עת יידרש עוד כוח. תיבת ההילוכים היא מסוג PowerShift בעלת חמישה שלבים ושישה הילוכים (30+30). הטרקטור מגיע גם עם כף קדמית מקורית – מדגם LK2100H – במטרה להעלות את יכולותיו והשימושיות שלו, בעיקר במשקים מעורבים ומשקי חי. במקביל להתקנת הכף הקדמית הוחלפה המשאבה ההידראולית בחזקה יותר, ועתה מדובר בספיקה מרביית ראויה בהחלט של 110 ליטר/דקה. הודות לכך, מדגישים בקובוטה, מתקבלים זמני הרמה והורדה קצרים במיוחד של הכף, מה שמבטיח יעילות ותפוקה גבוהות בעבודה. הכף נשלטת באמצעות 'ג'וי-סטיק' חדש וקל לתפעול, במטרה לפשט את השליטה בכלי – גם עבור מפעילים מיומנים פחות.
הקבינה הסגורה הסטנדרטית עומדת בכל תקני הבטיחות המחמירים והעדכניים באירופה, בפרט אלו הקשורים להגנה בפני התנגשות, התהפכות ועצמים הנופלים מגובה.
הציוד והמיכון החקלאי של קובוטה מיובא לארץ על ידי חברת מכשירי תנועה

טרקטור קובוטה M6121

טרקטור קובוטה M6121