,

כפות חדשות מג'ון דיר

ג'ון דיר Frontier AV20F

ג'ון דיר Frontier AV20F

ג'ון דיר מרחיבה את היצע הציוד המתחבר לזרועות הקדמיות והאחוריות בטרקטורים הקומפקטיים שלה; מדובר בציוד המצורף לסדרת ה-Frontier של היצרנית, והוא מיועד להתחבר לטרקטורים הקומפקטיים של היצרנית, עד וכולל סדרה 5000.
Frontier AV20F היא מערכת חדשה ללפיתת גזם, זבל ופסולת מגוונת הבנויה משני חלקים עיקריים: החלק התחתון, הקבוע, הניתן לצידוד לפנים ולאחור, ומעליו מחוברות שיניים לופתות המופעלות הידראולית, להקלת לפיתת והרמת גזם וכיו"ב – גם בתנאי שטח שאינם נוחים או קלים לגישה. ה'שיניים' מאסיביות במיוחד, ביחס לגודל הכלי, ולדברי אנשי היצרנית מדובר בציוד המיועד הן לחובבים דוגמת בעלי חצרות גדולים, והן למקצוענים העוסקים באופן אינטנסיבי בפינוי גזם, זבל, חציר וכיו"ב במשק או בחווה. מזלג הלפיתה Frontier AV20F שוקל פחות מ-73 ק"ג, רוחבו כ-135 ס"מ והוא מאפשר מפתח למרחק כ-76 ס"מ. דגש מיוחד הושם בכלי זה על מיגון הבוכנה ההידראולית והצנרת המובילה אליה, במטרה להציע אמינות גבוהה ויכולת שרידות גם בתנאי עבודה קיצוניים. ה-Frontier AV20F מיועד אם כן למגוון שימושים בחקלאות, אך גם בתחום הגינון המקצועי, השירות המוניציפלי והפיתוח הנופי.

ג'ון דיר Frontier AY11F

ג'ון דיר Frontier AY11F

Frontier AY11F היא כף הנפתחת ונסגרת הידראולית בה הושם דגש עיקרי על משקל עצמי נמוך, כמו גם רב שימושיות, קלות בהרכבה ובניתוק וקלות בתפעול. יחידת הכף (ללא הזרועות) שוקלת כ-118 ק"ג, רוחבה כ-135 ס"מ והיא מציעה מפתח (המרחק בין שני חלקיה כאשר פתוחה) של קצת יותר מ-76 ס"מ. כך קדמית חדשה זו להתקנה על טרקטורים מיועדת למגוון משימות מאפיינות, ובנוסף ליכולות העמסת חומר בתפזורת מאפשרת אופציית פתיחתה גם עבודות פילוס, גירוד ויישור. המפתח הגדול בשילוב בוכנה הידראולית רבת עוצמה מבטיחים כושר לפיתה בטוח גם לעצמים כבדים כמו סלעים, בולי עץ וכיו"ב.

ג'ון דיר Frontier AY11F

ג'ון דיר Frontier AY11F

שני הכלים המתחברים החדשים של ג'ון דיר תוכננו מן המסד כחדשים, כאשר דגש עיקרי הושם על קשיחות ושרידות לאורך זמן, גם בשימוש אינטנסיבי ובעומס מרבי. בין היתר מצויידים שני הכלים בצירים עבים מבעבר, מיסבי Heavy Duty, פטמות גירוז גדולות ומאסיביות ובוכנה וצנרת תואמת המיועדות לעבודות תחת עומס מרבי.
יבואנית ציוד הגינון והטרקטורים הקומפקטיים של ג'ון דייר לארץ היא חברת י. קמחי מכפר הנגיד.

ג'ון דיר Frontier AY11F

ג'ון דיר Frontier AY11F

ג'ון דיר Frontier AY11F

ג'ון דיר Frontier AY11F