ג'יאנט D332SWT X-TRA

Giant ההולנדית, יצרנית מעמיסים קומפקטיים ונושאי ציוד (בעיקר) לשימוש חקלאי, חושפת לראשונה גרסת זחלים לכלי מתוצרתה; מדובר בגרסה על בסיס הג'יאנט D332SWT X-TRA שהוצגה בתערוכה לציוד גינון מקצועי ופיתוח נופי בגרמניה, והוגדרה על ידי היצרנית כאב טיפוס, שיגיע לייצור סדרתי ככל הנראה בתחילת 2019, לאחר ריכוז הערות, תגובות ומסקנות שיתקבלו לגביו מלקוחות. כמה אבות טיפוס של הכלי הזחלי יועברו ללקוחות נבחרים למשך מספר חודשים, בכדי לעבוד בתנאי אמת במטרה להגיע לבשלות לקראת ייצור.

ג'יאנט D332SWT X-TRA

ג'יאנט D332SWT X-TRA עם מערכת זחלים

מערכת הזחלים נועדה לצמצם למינימום את דחיסת הקרקע, ומיועדת לפיכך להקל את השימוש במעמיס הקומפקטי בתנאי בוץ, מצע חלק, אדמה לא יציבה וכיו"ב. הזחלים לא נועדו רק למזער את שקיעת הכלי, אלא גם להגביר בתנאים אלו את האחיזה, ומכאן את כוח הדחף של המעמיס.
ג'יאנט D332SWT X-TRA שוקל כ-1.6 טון והנו כמובן פירקי וכפול-הנעה. הכוח מגיע ממנוע קובוטה 1.1 ליטר עם 3 צילינדרים המייצר 33 כ"ס. רוחב הכלי – 110 ס"מ בסה"כ – בשילוב ההיגוי הפירקי נועדו להציע יכולת תמרון גבוהה גם במקומות צריך במיוחד, יחד עם כושר הרמה ראוי; ג'יאנט D332SWT X-TRA מסוגל להרים מטען במשקל מרבי של כמעט 1.7 טון ולהגיע לגובה הרמה מרבי של למעלה מ-2.0 מטרים.
כאמור, לאחר פרק בחינה ועבודה בתנאי אמת, כמו גם ריכוז הערות ותגובות מצד לקוחות עתידיים לבחינת הפוטנציאל של כלי שכזה, יוחל בייצור הסדרתי. לא ברור בשלב זה האם הכלי הזחלי יוצע ככזה "מהמפעל", או שערכת זחלים ייעודית תוצע כתוספת או אופציה בתשלום. בעתיד מתוכננות גרסאות זחליות נוספות.