קררו TTR 7600 Infinity
, ,

רענון לדגמי קררו ההידרוסטטיים

קררו TTR 7600 Infinity

קררו TTR 7600 Infinity

קררו (Carraro ) האיטלקייה מעדכנת את הטרקטורים הפירקיים ההידרוסטטיים מתוצרתה; מדובר בטרקטורים TR 7600 Infinity ו-7600 Infinity (פתוח ועם קבינה סגורה, בהתאמה) שהושקו בסוף 2016. אלו טרקטורים דו כיווניים, כאשר ניתן להפוך את כיוון עמדת המפעיל כולה – כולל יחידת ההיגוי ומכלולי התפעול – בקלות ובמהירות יחסית, ובכך לעבוד עם הטרקטור בשני כיוונים. השם Infinity הוא השם שנתנו בקררו למערכת העברת הכוח ההידרוסטטית.
טרקטורים אלו מוצעים עם מנועי קוהלר בנפח 2.5 ליטר (4 צילינדרים) המייצרים 74 כ"ס, ומשקלם – מוכנים לעבודה – נע בין 2,150 ל-2,470 ק"ג, תלוי עם או בלי קבינה, משקול, זרועות ואבזור נוסף. כושר ההעמסה (נשיאה) של דגמים אלו הוא 2,400 ק"ג. המערכת ההידרוסטטית מאפשרת מהירות מרבית של עד 40 קמ"ש.
מעבר לעדכוני צביעה ועיצוב קלים, עיקר השינוי מתמקד בקבינה החדשה בגרסת ה-TTR. מדובר במהדורה מעודכנת ומשודרגת של הקבינות המרווחות והמתאפיינות בשטח זכוכיות גדול במיוחד בשם StarLight. יחידת הגג חדשה – שטוחה מבעבר לטובת הנמכת הטרקטור בעוד כמה ס"מ. כמו כן – על פי הבטחות אנשי היצרנית, קל יותר לפרק ולהרכיב את הדלתות והחלונות לחפצים לעבוד עם טרקטור פתוח הכולל גג ומסגרת בלבד, או גג וחלונות קדמיים ואחוריים בלבד.

קררו TTR 7600 Infinity

קררו TTR 7600 Infinity

בנוסף עוצבה מחדש המשקולת/המגן התחתון בחזית, במטרה להגדיל במקצת את זווית הגישה. כמו כן מוצע וו גרירה אינטגרלי חדש ומאסיבי יותר והתאמה נוחה וקלה יותר לעבודה עם זרועות קדמיות.
רשימת האופציות בתשלום מתעדכנת אף היא וכוללת מעתה כיסא פניאומטי חדש ומתכוונן בהתאם למשקל המפעיל, מגיני סבכה קדמית מאסיביים, מערכת בקרת אקלים אוטומטית ואפשרות להיפוך סיבוב לפרקי זמן קצרים של מאוורר המצנן (רדיאטור), במטרה לנקות את המצנן מלכלוך, אבק או קש. טרקטורי קררו מיובאים לארץ על ידי חברת פרפקט פרטס מכפר כנא. לא ידוע על כוונה לייבא דגמים אלו לארץ.