יצרנית המיכון והציוד החקלאי המגוון הצרפתייה Beiser Environment משיקה כלי עבודה חשמלי-נטען חדש: להב קירוב ופינוי ממונע. הכלי מוגדר כרב שימושי, ותוכנן בעיקר לצורכי חקלאות, אך לא רק: הלהב הנוסע מיועד לקרב מזון לבעלי חיים, לפנות לכלוך, כולל זבל קל, גזם, עפר וכיו"ב, פינוי שלג ועוד. המכשיר החדש מיועד אם כן לתחומי החקלאות המגוונים, כמו עבודה ברפתות, דירים ואורוות, לולים, משתלות וחממות, מרכזי מזון ותערובת וככלי לעבודות ניקוי כלליות במשקים וחוות.

הלהב החשמלי בנוי בצורה ייחודית ומינימליסטית, במטרה לשמור על משקל נמוך, כושר תמרון גבוה, קלות בתפעול וקלות בהובלה, העמסה ופריקה. משקלו העצמי – כולל המצבר – 55 ק"ג. הוא נשען על גלגל יחיד, המונע מנוע חשמלי שניזון מסוללות נטענות (24V/450W). הלהב הוא ברוחב 74 ס"מ וניתן בקלות ובפשטות לשנות את זוויתה. מהירות הנסיעה/עבודה מגיעה לכדי 4.5 קמ"ש. לכלי יכולת דחיפה של עד 70 ק"ג והוא מסוגל לעבוד 4-5 שעות ברצף, תלוי בעומס, מה שמאפשר גם טיפול בשטחים ובאיזורים גדולים יותר. זמן הטעינה עומד על כ-6 שעות.
Beiser Environment מציעים את הלהב החשמלי הנייד החדש במחיר 1,080 יורו, כולל המצברים ומערכת ההטענה. לחברה אין נציגות בארץ. פרטים נוספים ניתן לקבל דרך אתר החברה: https://www.beiser-se.com.