קייס Maxxum Signature edition
קייס Maxxum Signature edition

קייס Maxxum Signature edition

קייס משיקה מהדורה מצומצמת של טרקטורים מסדרה Maxxum בגרסאות Signature Edition; מדובר בגרסאות ייחודיות הנבדלות מבחינת עיצוב, אבזור ותוספות המוצעות ללקוחות זריזים מספיק (ניתן להזמינן עד סוף יוני). ה-Signature (חתימה) במקרה זה מתייחסת להעתק חתימתו של ג'רום קייס, מייסד החברה המוטבעת ורקומה במקומות שונים בטרקטור, בכלל זה על חופת המנוע ועל המושב מצופה העור.
קייס מוציאים גרסה מיוחדת זו לציון שפע הפרסים שהקייס מאקסום זכה בהם מאז הוצג, ביניהם טרקטור השנה 2018 בקטגוריה שלו, פרס הטרקטור החסכוני ביותר, פרסי חדשנות, טכנולוגיה ועיצוב נוספים שהתקבלו במגוון תצוגות חקלאיות ברחבי העולם.

קייס Maxxum Signature edition

קייס Maxxum Signature edition

גרסת ה-Signature Edition של המאקסום תוצע לגרסאות המאקסום 145 (4 צילינדרים) ומאקסום 150 (6 צילינדרים), הן בגרסאות הסטנדרטיות (Multicontroller) והן בגרסאות הכיר הרציף (CVX). האבזור המיוחד כולל כאמור את חתימות מייסד החברה, ובנוסף עיצוב מחדש של פנים הקבינה, עם דיפוני עור בשני גוונים, כיסאות משופרים מתוצרת Grammer ושטיח מיוחד. האבזור כולל תאורת LED, גלגל הגה מצופה עור, מערכת שמע עם Bluetooth ובקרת אקלים אוטומטית. בקייס לא פרסמו את עלות החבילה, אך מדובר בתוספות ייחודיות ובגרסה שרבים מאמינים שתהפוך למעין 'טרקטור אספנות' בעתיד, שערכו יהיה גבוה מטרקטור מקביל סטנדרטי מאותו הדגם.
יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן (לשעבר נ. פלדמן) מחיפה.