קוהן (Kuhn) הצרפתייה משיקה מרסס מערפל נגרר חדש למטעים ולכרמים תחת הסדרה ANTIS. המרסס החדש – למעשה: סדרה הכוללת 6 גרסאות שונות – הוצג לראשונה לפני כחודשיים בתערוכה חקלאית באנגליה, ועתה מתחיל שיווקו באמצעות סוכני Kuhn ברחבי העולם.
המרסס החדש מוצע בשלושה גדלי מיכלים: 1,000, 1,500 ו-2,000 ליטר, כאשר כל גרסה ניתנת להזמנה עם מפוח עגול או בצורת V, ואלו האחרונות מוצעות כל אחת בכמה גדלים – קוטר יציאת המפוח (72, 82 או 92 ס"מ) או מספר הדיזות למפוח שבתצורת V (18, 20 או 22). כך יוצא שניתן להזמין את המרסס החדש במגוון רחב מאוד של תצורות, וכפועל יוצא הוא מתאים למגוון רחב מאוד של סוגי שימוש וגידולים. עם פתח המפוח בתצורת V מוצע כיסוי רסס של עד לגובה 7.6 מטרים בקירוב.
במרסס החדש מוקם פתח יניקת האוויר בחזית, במטרה למזער שאיבת אוויר בו יש כבר חומרי ריסוס כמו גם שאיבת אבק או לכלוך אחר. עוד בחזית מרוכזים כל אמצעי הבקרה, הכיוון והתחזוקה – להקל את תפעול ותחזוקת המרסס, בכלל זה המסננים, ווסתי הלחץ ועוד. השליטה במרסס נעשית באמצעות קונסולה המותקנת בתוך הקבינה, וזו מאפשרת בין השאר לווסת בין הריסוס לצד שמאל ולצד ימין, להתאים את קצב ועוצמת הריסוס למהירות הנסיעה ועוד. כל גרסאות מרססי ה-ANTIS החדשות מצוידות כסטנדרט עם צמיגי לחץ נמוך במידה 10/80-12, 10/75-15.3 או 11.5/80-15.3, תלוי בגרסה ובנפח המיכל.
בקוהן מציינים כי שיווק המרסס החדש מתחיל לאחר סדרת בחינות בתנאי אמת במספר אתרים באירופה, עם דגש על עצי פרי נשירים, והתוצאות מוכיחות פיזור מעולה של החומר – על עצים עם או בלי עלווה – תוך הגעה לכל חלק בעץ ובצורה שווה.
יבואנית קוהן לארץ היא חברת האחים לוינסון.