מעמיס טלסקופי בובקט TL30.70
,

ערכת מצלמת רוורס לבובקט


בובקט האמריקאית (Bobcat) מציעה מעתה ערכת מצלמת רוורס/אחורית להתקנה על מיני מעמיסים ומעמיסים טלסקופיים מתוצרתה – רובם ככולם מיועדים גם עבור השוק החקלאי. מדובר בתוספת בטיחותית חשובה המאפשרת למפעיל המשך המבט על הנעשה בקדמת הכלי, מבלי לאבד את התמונה על הנעשה מאחור, וללא הצורך לצודד את הראש בכל נסיעה לאחור; יכולת המעקב אחר הנעשה מאחורי הכלי חשובה במיוחד כאשר העבודה היא במקומות צפופים או כאשר בסביבת הכלי נמצאים בעלי חיים, כפי שמתאפיינת סביבת עבודה חקלאית. ערכת המצלמה כוללת כמובן את המצלמה עצמה, המותקנת באחורי הכלי והכוללת מגן פלדה אינטגרלי, וכמובן גם מסך LCD צבעוני בקוטר 4.3" (כ-11 ס"מ) המותקן בקבינה, אל מול פני המפעיל – וכל החיווט הנדרש. למצלמה זווית צילום אופקית של 118 מעלות ואנכית של 89 מעלות. למצלמה יכולת התאמה לצילום בתנאי אור או חושך, לפי הצורך.

ערכת המצלמה נכנסת לפעולה באופן אוטומטי בכל זמן שמשולב הילוך לנסיעה (לפנים או לאחור) ומשדרת את התמונה למסך בקבינה. למערכת הגנה מובנית בפני נפילות מתח ועליות מתח רגעיות כמו גם בפני רעידות ומכות. המצלמה עמידה בפני חדירת אבק ומים, ובטמפרטורות שבין מינוס 40 עד 85 מעלות צלסיוס.
בבובקט מציעים את ערכת מצלמת הרוורס מעתה דרך כל סוכניה, כאשר ניתן להזמינה עם ציוד חדש או להתקינה על ציוד משומש – הן על ידי סוכני המותג (כשעתיים עבודה) והן לבד, כערכה להתקנה עצמית. לא נמסרו מחירים כמו גם אפשרות התקנה על ציוד מתוצרת מתחרה. יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול