מעמיס טלסקופי Kramer
מעמיס אופני טלסקופי Kramer KL35.8T

מעמיס אופני טלסקופי Kramer KL35.8T

לפני כשנה וחצי ערכה זכיינית מותגי וואקר ניוסון הגרמנייה – חברת דובי וייס – השקה מקומית למעמיסים הקומפקטיים של Kramer, חברה-בת של וואקר ניוסון, לציון החלת השיווק והמכירות אצלנו. למרות ההתחלה המבטיחה הסתיים המהלך בביש מזל עבור חברת דובי וייס, שכן כבר ביולי בשנה שעברה (2017) התבשרנו על הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח שנחתם בין Kramer לג'ון דיר שעיקרו היה השקעה כספית של ג'ון דיר בחברה, ובתמורה ישווקו מוצרי Kramer כמוצר משלים באמצעות סוכני ג'ון דיר, שבארסנל זו האחרונה חסרים מעמיסים טלסקופיים, מגוון של מעמיסים אופניים קומפקטיים או מעמיסים חשמליים. שיווק מוצרי Kramer נועד להרחיב את הפוטנציאל של סוכנויות ג'ון דיר באירופה (ולא רק) כ-one stop shop, דהיינו: כל ההיצע המיכון החקלאי תחת קורת גג אחת, כולל מוצרים שג'ון דיר אינה מייצרת. מאותו הרגע נראה היה שזה רק עניין של זמן עד שזיכיון יבוא Kramer יעבור מ'דובי וייס' למפרם, זכיינית ג'ון דיר בארץ.

מעמיס טלסקופי Kramer

מעמיס טלסקופי 'חקלאי' מתוצרת Kramer

כצפוי, מודיעה עתה מפרם באופן רשמי על קבלת זיכיון Kramer בישראל, במקביל להתחלת השיווק אצלנו ולפתיחת שלושה מרכזי שירות רלוונטיים: אזור התעשייה קדמת גליל בצפון, מרכז מפרם בעמק חפר במרכז ובבאר טוביה שבדרום. כמנהל המותג מונה יקיר צמח שהגיע מחברת 'אמקול', בין היתר יבואנית בובקט ודוסאן. מסירות הכלים בפועל מתוכננות להתחיל במהלך השבועות הקרובים.
ל-Kramer היצע רחב מאוד של ציוד הרמה חקלאי קומפקטי הנחלק לשלוש משפחות עיקריות: מעמיסים אופניים, מעמיסים אופניים טלסקופיים ומעמיסים טלסקופיים. בין היתר מציעה Kramer את המעמיס החשמלי 5055e (המוצע גם בשם KL25.5e) שיוצע גם אצלנו על ידי היבואנית.
מפרם נמסר כי שיווק מוצרי Kramer יכלול את כל מגזרי החקלאות אצלנו, ולא רק, וכי בין היתר יוצעו מסלולי רכישה בליסינג תפעולי. פירוט הכלים הספציפיים איתם תחל היבואנית במלאכת ההחדרה יפורסם בהמשך. פרטים נוספים אצל חברת מפרם בעמק חפר.

מעמיס אופני חשמלי Kramer 5055e

מעמיס אופני חשמלי Kramer 5055e