קלאאס Axion 800
, ,

השכרה ב-FIRST CLAAS

קלאאס Arion

קלאאס Arion

קלאאס (CLAAS) הגרמנייה משיקה שירות חדש, וככל הידוע לנו – בלעדי בתחום, של השכרת טרקטורים לתקופות קצרות; מדובר על טרקטורים בבעלות היצרנית, כאשר המזמין יכול לבחור מבין כל ההיצע של קלאאס (מ-90 ועד 400 כ"ס) ותוך יומיים מיום ההזמנה יועבר לידיו הטרקטור המבוקש, לפרק הזמן הנדרש. בקלאאס מדגישים כי השירות ניתן לכל סוגי הלקוחות – בין אם חקלאים פרטיים ובין אם קבלנים לעבודות חקלאיות.
היצרנית הקימה לצורך השרות החדש אתר ייעודי (firstclaasrental.claas.com) דרכו ניתן לבחור את סוג הכלי המבוקש, רמת האבזור שלו, זמן השכירות ואת מקום איסוף הטרקטור – כאשר בשלב ראשון עומדות לבחירה 4 נקודות השכרה ברחבי גרמניה.

קלאאס Axion 800

קלאאס Axion 800

עלויות לדוגמא: טרקטור קלאאס Axion 850 עם 300 כ"ס עולה 1,360 יורו לשבוע (7 ימים). מחיר זה כולל 40 שעות מנוע, כאשר כל שעת מנוע נוספת תעלה 34 יורו. כמובן שיש להוסיף על כך עלויות דלק, אך אין צורך בתשלומי ביטוח, תחזוקה או טיפולים, כמובן.
למי שצריך טרקטור בדחיפות, אך קטן וחלש יותר, מצאנו כדוגמא את הקלאאס 440 עם 90 כ"ס, שהשכרתו למשך שבוע (7 ימים) תעלה 840 יורו – מחיר הכולל 40 שע"מ – כאשר כל שעת מנוע נוספת תעלה עוד 21 יורו. אותו הטרקטור בתוספת זרועות ו-PTO קדמיות יעלה 960 יורו ו-24 יורו לכל שעה נוספת, בהתאמה, ואם תרצו כף קדמית (ללא הזרועות ויציאת הכוח הקדמית) המחיר יעמוד על 940 יורו לשבוע ו-23.5 יורו לכל שעה נוספת.

קלאאס Arion

קלאאס Arion

בקלאאס הודיעו במסגרת השקת השירות החדש כי שירות זה נועד לתת מענה לחקלאים בתקופות לחוצות יותר או ב'פיקים' בעבודה, כאשר נדרשים עוד טרקטורים, וכמובן שרכישתם היתה יקרה הרבה יותר מהשכרתם. כל חקלאי מכיר את העובדה שהטרקטור שלו לא עובד 24/7, וכך גם קבלנים העובדים בהיקפים גדולים, ובקלאאס מקווים להציע כאן חבילה משלימה לרוכשי הטרקטורים מתוצרת קלאאס, אך לא רק כמובן; שירות ההשכרה פתוח לכל אחד.
שירות ההשכרה באמצעות האתר הייעודי הוא קל ופשוט, ודורש מילוי הדרישות, פרטים וכמובן תשלום. ניתן תוך כדי תקופת השכירות להאריכה, ובאתר מצוינת בכל רגע נתון כמות השעות שבוצעה עם הטרקטור, לטובת מעקב ובקרה נוחים אחר עלויות העבודה.
בשלב זה ניתן שירות ההשכרה של קלאאס עבור טרקטורים בלבד ורק בגרמניה. הצלחת המיזם תקבע האם וכיצד יורחב השיירות למדינות נוספות ולסוגי ציוד נוספים. יבואנית קלאאס לארץ היא חברת אגרו תמיר, אך הטרקטורים של המותג אינם משווקים כאן.