,

נגרר מקצועי לכל שטח


חברת 'אחרי – נגררי שטח' הישראלית החלה לשווק נגרר מקצועי לשטח שתוכנן, נוסה, נבחן ומיוצר כאן בישראל. אלון שליו, המתכנן והיוזם של הנגרר החדש "מגיע מהשטח" עם ניסיון ורקע רחב בנהיגת שטח; אלון מעיד על עצמו כי כבר לפני שנים אחדות חש בחוסר בארץ של נגררי שטח ייעודיים, מקצועיים וקשוחים – הן למטרות פנאי והן למטרות עבודה מקצועיות. עכשיו, לאחר פיתוח ממושך ובחינות אינטנסיביות, משיקה חברתו 'אחרי – נגררי שטח' שני דגמי נגררי שטח מקצועיים: האחד מדוגם לטיולים ופנאי והשני "עירום" עם מכסה, כבסיס לכל התאמה או דיגום שיבקש הלקוח, בהתאם לצרכיו.

בסיס נגררי השטח של 'אחרי – נגררי שטח' כולל שלדה ומרכב חסונים, מתלים נפרדים פרי תכנון עצמי, חישוקי וגלגלי שטח מאסיביים, ייצור קשוח וכבד ושפע אופציות לזיווד והתאמת הנגרר לצורכי הלקוח – מנגרר מדוגם ומזווד לטיולי שטח (גם בתנאי קיצון) ועד לנגררים ש'נתפרים' לפי הזמנה ובהתאם לצורכי הלקוח, לשימוש מגוון: החל בעבודות תשתית, צמ"ה, בניין, עבור בגיבוי לחברות טיולים, תיירות ופנאי ועד לשימוש חקלאי או מתן שירותי שדה מגוונים בכל תחום.

השלדה (בתצורת סולם) עשויה פלדה כאשר כל חיבורי חלקי הקורה נעשו באמצעות ברגים ומסמרות, בכלל זה חלקי המרכב מאלומיניום. הגלגלים נשענים על מתלי A ובולמי Fox מתכווננים. הבלמים מיוצרים על ידי AL-KO הגרמנייה.
חברת 'אחרי – נגררי שטח' מציעה כאמור זיוות מגוון מאוד "מהמפעל", הכולל בנוסף לאפשרות התקנת כל גחמה או אביזר מוכר לטובת טיולים ופנאי (אוהל גג, מקרר נשלף, מיכל מים עם כיור וברז, משאבת מים, ערכת מקלחת, כירת גז, מדפי ותאי אחסון ועוד), גם אפשרות לסגירת הנגרר באמצעות מכסה מאסיבי ועמיד בפני חדירת אבק ומים, מחברים או תאי אחסון ייעודיים, מצבר, ממיר מתח, הכנה למיכל גז, פאנל טעינה סלולרי, תאורת LED, שקעי USB, התקנת כלי עבודה שונים ועוד.
הנגרר החדש הוא באורך כולל של 325 ס"מ (מתוחם 185 ס"מ נטו הארגז), רוחב של 175 ס"מ ובמשקל עצמי של 600 ק"ג (מזווד). הגלגלים הם במידה 235/70R16, מרווח הגחון (המינימלי) עומד על 50 ס"מ וכושר ההעמסה הוא 650 ק"ג.
המחירים מתחילים ב-38,000 ₪. פרטים נוספים ניתן לקבל אצל אלון בטל' מס' 052-2556550.