קררו Mach 4 R
קררו Mach 4 R

קררו Mach 4 R

אנטוניו קררו, יצרנית הטרקטורים האיטלקיים קררו (Carraro), מרעננת את טרקטור המטעים והכרמים הזחלי הייחודי מתוצרתה – קררו Mach 4, שמעתה ייקרא Mach 4R. מדובר במתיחת פנים ורענון ראשונים מאז הושק לפני כעשור, כטרקטור המיועד להתמודד עם תנאי השטח והשיפועים הקשים ביותר במטעים ובכרמים, הודות למערכות הזחלים המחליפות את ארבעת הגלגלים בכלי זה, היותו פרקי וכמובן – ההינע לכל הגלגלים (זחלים, במקרה זה…).

קררו Mach 4 R

קררו Mach 4 R

העדכון הראשון הוא החלפת השם מ-Mach 4 ל-Mach 4R, אך זהו לבטח לא העדכון החשוב ביותר; עיקר החדשות הם במנוע החדש: את מנוע היאנמר הוותיק מחליף מנוע קובוטה חדש, העומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים באירופה – 3B. מנוע זה מציע 98 כ"ס מרביים – עלייה משמעותית ביחס להספק מנוע היאנמר ב-Mach 4 היוצא, שעמד על 87 כ"ס. בנוסף לעלייה בהספק (ובמומנט) מבטיחים בקובוטה צריכת דלק נמוכה יותר.
סביבת המפעיל רועננה אף היא, וכוללת כאן ג'וי-סטיק חדש לגמרי המבטיח עוד פונקציות וקלות רבה יותר בשימוש. תאי אחסון התווספו, כך שנפח האחסון הכולל בסביבת המפעיל עומדת עתה על 51 ליטרים

קררו Mach 4 R

קררו Mach 4 R

בקררו מדגישים כי למרות היות ה-Mach 4R מצויד במערכות זחלי גומי, מובטח הגעה למהירות נסיעה של עד 40 קמ"ש – גם על הכביש.
קררו מציעים את ה-Mach 4R המעודכן עם קבינה פתוחה או סגורה וממוזגת – לפי דרישה. זו האחרונה היא חדשה ומכונה AIR cabin וכוללת בין היתר מבנה פנימי מאסיבי וחזק יותר, במטרה להציע הגנה טובה מעד כה במצבי קיצון, דוגמת התהפכות או נפילת עצמים כבדים על הגג. יבואנית קררו לארץ היא חברת פרפקט פרט מכפר כנא.