סדרת ה-TRD Pro של טויוטה

סדרת ה-TRD Pro של טויוטה

טויוטה חושפת בארה"ב גרסאות קשוחות בשם TRD Pro לרכבי השטח מתוצרתה – הטנדרים טאקומה (Tacoma) וטונדרה (Tundra) ורכב השטח 4Runner, כולן כמובן בגרסאות הינע כפול. ההתאמה ליכולות שטח טובות יותר בוצעה בהשראת מרוצי המדבר הפופולריים בארה"ב, בין היתר עם גרסאות טנדרים משופרות לעילא, שם צברה טויוטה נסיון רב שאותו היא מיישמת בשיפור מערכות המרכב, המתלים והבולמים, ההיגוי, המיגונים ועוד בגרסאות ה-TRD Pro. בטויוטה מבטיחים יכולות שטח גבוהות במיוחד, עמידות ושרידות מעבר למוכר בגרסאות הסטנדרטיות של הדגמים, קשיחות ועמידות משופרות בשטח, בכלל זה בתנאי קיצון.

טויוטה טאקומה TRD Pro

טויוטה טאקומה TRD Pro

עם חשיפת ההיצע החדש מציינים בטויוטה כי חיזוקים, חלקים ועדכונים רבים תוכננו ונוצרו במיוחד במטרה לחזק ולשפר את צמד הטנדרים ורכב השטח, ואינם נלקחו מ'מדף' החלפים של היצרנית. כך למשל תוכננו בולמי הזעזועים האגרסיביים מבית Fox לייעודם החדש, ואותו הדין לגבי מיגוני הגחון המוצעים בכל גרסאות ה-TRD Pro החדשות. כל הגרסאות המשופרות קיבל מסנן אוויר המיועד להתמודד עם תנאי האבק הקיצוניים ביותר, כאשר בטויוטה טאקומה TRD Pro הוסת פתח יניקת האוויר גבוה למעלה, אל גובה גג הקבינה במטרה לאפשר צליחת מים עמוקים כמו גם למזער את כניסת האבק והלכלוך למערכת היניקה. החישוקים מוגדרים כ-Heavy Duty ולפיכך – כעמידים במיוחד אל מול כל התעללות או שימוש אגרסיבי; הם מיוצרים על פי הזמנה במיוחד עבור גרסאות ה-TRD Pro על ידי יצרנית החישוקים הנודעת BBS והם מוצעים בקוטר של 16" או 18" – תלוי במידות הצמיג הרצויות.

טויוטה טונדרה TRD Pro

טויוטה טונדרה TRD Pro

החישוקים עשויים סגסוגת אלומיניום וצבועים צבע הגנה ייחודי בשחור, עם הבטחה להשיל משקל משמעותי ביחס לחישוקים סטנדרטיים של דגמי טויוטה אלו. היצע הצמיגים כולל גרסאות שטח קשוחות מתוצרת מישלין או גודייר – לבחירה. מערכת הפליטה נצבעה בצבע הגנה מיוחד המשלב יכולות עמידות גבוהות בפני חום עם עמידות מיוחדת בפני שחיקה וקורוזיה.
בטויוטה מציעים את גרסאות ה-TRD Pro עבור לקוחותיה הנדרשים לנוע רוב זמנם בשטח, בכלל זה שטח קשה לתנועה, בין אם למטרות פנאי והנאה ובין אם למטרות עבודה, ושיפור הגרסאות האמורות נועד להתאים בדיוק לשם כך. בשלב ראשון מוצעות גרסאות אלו בארה"ב ובקנדה בלבד.

טויוטה 4Runner TRD Pro

טויוטה 4Runner TRD Pro