ג'ון דיר ZTrak Z945M

ג'ון דיר ZTrak Z945M

ג'ון דיר החלה לשווק מכסחות דשא מקצועיות עצמאיות מסדרה ZTrak לאחר רענון ושדרוג, כדגמי 2018. הסדרה הוותיקה מקבלת שני דגמים חדשים להיצע – ZTrak Z945M ו-ZTrak Z955M כאשר עיקר החדשות מתייחסות למנועים ולביצועים; שני הדגמים החדשים מונעים באמצעות מנועי בנזין דו-בוכנתיים חדשים בנפח 824 סמ"ק, עם מערכות הזרקת דלק אלקטרונית והספקים גבוהים ביחס לדגמי עבר מקבילים. ב-ZTrak Z945M מדובר על 27 כ"ס וב-ZTrak Z955M ההספק הוא 29 כ"ס, כאשר במקביל מובטח ירידה משמעותית בצריכת הדלק. בג'ון דיר מדגישים כי המנועים החדשים מציעים עלייה בהספק ובמומנט לאורך כל מהלך פעולת המנוע ובכל סל"ד, כך שהעבודה על הכלי מתיימרת להיות יעילה, קלה וחסכונית יותר בכל מצב, בפרט במצבי עבודה קיצוניים יותר, דוגמת עשבייה סבוכה וגבוהה, גזם או עלים, פעולות ריסוק וכיו"ב. מוצא ומקור המנועים לא דווח.
שתי המכסחות החדשות מוצעות עם 3 שולחנות כיסוח לבחירה: 60 אינצ' (152.4 ס"מ) עם הוצאת גזם צדדית, או – רוחב דומה עם הותרת הגזם על הקרקע לאחר ריסוקו, ו-72 אינצ' (182.8 ס"מ) עם יציאה צדדית בלבד. חדשה היא גם אופציה להזמין יחידת כיסא משופרת המבטיחה נוחות בעבודה גם לאחר שעות ארוכות על המכסחת. בכיסא החדש עובה הריפוד, הוספו משענות ידיים חדשות והתווספה מערכת שיכוך משופרת.
נקודה אחרונה לציון מתייחסת לפיית התדלוק, אשר – בעקבות תגובות והיזון חוזר מלקוחות – הוחלפה בגדולה יותר בקוטרה, בנויה באופן שונה ונוחה יותר לגישה במטרה להקל את הליך התדלוק, לזרז אותו למזער זליגת דלק החוצה בעת הליך התדלוק.
כמו כל דגמי המכסחות העצמאיות המקצועיות של ג'ון דיר, כך תוצענה גם מכסחות חדשות אלו עם אופציה של גלגלי מישלין Tweel המהפכניים – גלגל בו משולב הצמיג נטול האוויר עם החישוק הגמיש (ראו בתצלום למטה). יבואנית ציוד הגינון של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי.

ג'ון דיר ZTrak Z955M

ג'ון דיר ZTrak Z955M