קסדה Stihl ADVANCE X-Vent
,

הגנת פרימיום לראש…

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

ענקית מסורי השרשרת הגרמנייה שטיל (Stihl) משיקה קסדת מגן חדשה לעבודות כריתה, גיזום ויערנות שונות בשם ADVANCE X-Vent. בשטיל מגדירים את הקסדה החדשה כ"מיגון פרימיום לראש", עם מתן דגש מיוחד על הגנה בפני רעשים – לצד המובן מאליו: הגנה בפני פגיעה בראש, הגנה על העיניים והכל ברמת הנוחות המיטבית עבור המשתמש. עוד מודגשת – גם בשם הדגם – יכולת האוורור הגבוהה של הקסדה תוך מניעת חדירת רוח קרה או רטיבות.

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

קסדת ה-ADVANCE X-Vent מיועדת כמובן למקצוענים, ולפיכך מתוכננת לשבת שעות ארוכות על הראש. משקלה – כולל "משקף" הרשת (סינון 80%) והאוזניות המתקפלות – הוא 830 גרם. הן האוזניות והן מגן העיניים/פנים בנויים ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום; בשטיל העבירו עם ההודעה לעיתונות גם אישורים רלוונטיים לציוד הגנה מקצועי ממכוני תקינה גרמניים ואירופאיים, כך שאפשר להיות רגוע…
בין יתר תכונות הקסדה החדשה מודגש כי מגן הפנים עשוי רשת דקיקה שעוצבה באופן המבטיח שדה ראיה רחב ובלתי מופרע ככל הניתן במסגרת המגבלות, מה שכמובן מהווה סעיף בטיחותי חשוב בסוג עבודה שכזה. הקסדה כוללת לא מעט מדבקות מחזירות אור במטרה להקל את זיהוי החובש אותה בתנאי האור הלא תמיד נדיבים בעבודה ביער או בתוך הסבך.

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

קסדה Stihl ADVANCE X-Vent

מנגנוני ההידוק וההתאמה של הקסדה על הראש (טבעת סביב לגולגולת, בתוך הקסדה), האוזניות והמגן ניתנים לתפעול קל ומהיר גם כאשר הקסדה על הראש, תוך כדי עבודה – ועם הבטחה לנעילה הדוקה ויציבה לאחר הכיוון, מבטיחים בשטיל. דגש רב הושם בתכנון מרכז הכובד של הקסדה – חיבור וחלוקת המשקל בין יחידות המגן והאוזניות, כך שבכל מצב (מורד מעל לאוזניים/עיניים או מקופל מעלה) הקסדה תשב על הראש תוך מינימום הפרעה.
לקסדה זו רשימת תוספות מכובדת, הכוללת בין היתר מיגון עורף בפני גשם, מצחייה קשיחה, מיגון צוואר המחובר לקסדה ועוד.
שטיל תחל בשיווק קסדת ה-ADVANCE X-Vent החדשה באביב הקרוב, במחיר העומד על 120 יורו באירופה. יבואנית שטיל לארץ היא חברת ש. ונציה