קייס פומה 140X
,

גרסאות בסיס לקייס פומה

קייס פומה 140X

קייס פומה 140X

חודשים ספורים לאחר השקת קייס פומה המעודכן והמשופר לקראת 2018, מרחיבה קייס את היצע הסדרה עם גרסאות X חדשות. מדובר בשלוש גרסאות בסדרה פומה (Puma) המוצעות עם 140, 150 ו-165 כ"ס – קייס פומה 140X, קייס פומה 150X וקייס פומה 165X, בהתאמה – עם רמת אבזור בסיסית ונמוכה יותר, במטרה להציע טרקטורים תחרותיים במחיר בסגמנט זה, בעיקר לקבלנים או לחקלאים הפועלים בהיקפים גדולים והמחזיקים מספר טרקטורים בסגמנט זה.
קייס פומה X מתיימר להציע את המערכות והאבזור הנחוצים והמשמעותיים יותר, ללא תוספות מייקרות או מערכות שנועדו למצבי עבודה חריגים או ספציפיים. הקבינה דומה למוכר בסדרה, אך הכיסא הוא הבסיסי המוצע עבור דגמי הפומה, אין מגב לחלון האחורי, גובה הגג הוא הנמוך בהיצע – מתוך כוונה להתאים טרקטורים אלו (גם) לעבודה ברפתות, רמת האבזור היא הבסיסית המוצעת כאן – בין היתר לא ניתן לכוון את מיקום משענות הצד ויחידות הקונסולה עם אמצעי התפעול, אך עדיין מוצעות שתי דלתות לכניסה ויציאה ומסך מגע גדול וקריא אל מול פני המפעיל.
עוד מינימליזם במטרה להוזיל את עלויות הרכישה הן מיגוני (הרחבות) הכנפיים מעל לגלגלים האחוריים, שהן הבסיסיות והצרות במוצעות לדגם זה, היעדר ערכת פנסי ה-LED על גג הקבינה, ויציאת כוח בסיסית בלבד מאחור (PTO במהירויות 540 ו-1,000 סל"ד בלבד).

קייס פומה 140X

קייס פומה 140X

בקייס "גילחו" כאמור כל מה שניתן היה מדגמי טרקטורים אלו, במטרה להוזיל את עלויות הרכישה, אך במקביל מציעים רשימת תוספות ארוכה, כפי שמוכרת עבור סדרת הפומה, במטרה שכל לקוח יוכל "לתפור" לעצמו את הטרקטור שהוא רוצה, בדיוק על פי צרכיו ומידותיו, מבלי שיאלץ לשלם מלכתחילה עבור תוספות או רמות אבזור שהוא אינו בהכרח רוצה או צריך. במילים אחרות: בקייס מציעים את דגמי הפומה בגרסאות בסיס, כבסיס לשינויים והתאמה מדויקת לייעודם, במטרה להציע את אותו הטרקטור לאחר תפירה מדויקת יותר, ובמחיר תחרותי. לדוגמא: חקלאי או קבלן העוסק בעיקר בעיבודים, יוכל להזמין מערכת ניהוג אוטומטי מתוך כמה אופציות המוצעות לסדרה זו. כמוכן, למי שצריך, מוצעת מערכת זרועות קדמיות כאופציה, עם יכולת הרמה של כ-3.6 טון; יכולת ההרמה הסטנדרטית בזרועות האחוריות עומדת על כ-8.3 טון. תיבת ההילוכים הסטנדרטית היא 18×6, המאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש, אך כאופציה מוצעות מגוון תיבות רחב, כולל עם הילוכי זחילה או אפשרות למהירות מרבית של 50 קמ"ש, להקלת התאמת הטרקטור במדוייק לצרכים. בסעיפי הפינוק והאבזור ניתן יהיה להוסיף כמעט כל תוספת המופיעה ברשימת האבזור האופציונלי עבור סדרה זו – לאחר הזמנה ספציפית, דוגמת שיכוך לקבינה, שלא מוצע כאן כסטנדרט.
דגמי קייס פומה X מיוצרים במפעל CNH (קייס-ניו-הולנד, החברה-האם) באוסטריה. יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן ממפרץ חיפה