יצרנית המיכון החקלאי האיטלקייה זאנון (Zanon) משיקה ערכת כלים ייעודית עבור כורמים, הכוללת בחבילה אחת מצבר נישא, מזמרה חשמלית ומכשיר לקשירת ענפים. המערכת נקראת Kit Vine והיא כוללת מצבר נישא נטען מדגם Drive 300.S Li Ion, מזמרה חשמלית מדגם Tiger SV 38 – המאפשרת חיתוך ענפים עד לקוטר 38 מ"מ ומכשיר לקשירת ענפים מדגם ZL640.S.

הערכה מוצעת במזוודת פלסטיק קשיחה, המאפשרת אחסון והובלת כל חלקי המערכת ממקום למקום באופן מסודר ומוגן. היא כוללת מנשא גב תואם ונרתיקים הניתנים לחיבור לחגורת המכנסיים לנשיאת המזמרה ו/או מכונת הקשירה.

Zanon Drive 300.S

Zanon Drive 300.S

הרעיון שבהתקנת ערכת ה-Kit Vine הוא בריכוז שני הכלים הידניים-חשמליים השזורים זה בזה – מזמרה ומכונה לקשירת ענפים – בערכה אחת, לטובת נוחות וקלות השימוש במקביל או זה אחר זה. הוספת מנשא תואם לשני סוגי כלי עבודה אלו יחד עם מצבר נטען המתאים לשני הכלים מפשטת את העבודה ומקלה על הובלת הציוד הנדרש עבור החקלאי.

Zanon ZL 640.S

Zanon ZL 640.S

Zanon Tiger SV38

Zanon Tiger SV38

ערכה מוכנה לעבודה שוקלת 1.5-1.7 ק"ג, תלוי בסוג הציוד הנישא באותו הרגע (מזמרה או מכונת קשירת ענפים), כאשר נשיאת שני כלי העבודה על הגב – יחד עם הסוללה – יעלו את נתון המשקל לכ-2.5 ק"ג בהחלט קלילים. משקל הסוללה לבדה הוא 990 גרם, משקל מכונת קשירת הענפים הוא 690 גרם והמזמרה שוקלת 860 גרם.
לפרטים נוספים על הערכה החדשה לכרמים ולמטעים ניתן לפנות ליבואן – צור מחברת צור&מור ממושב שדה אליעזר, בטל' 050-7681044