מחרשה ניו הולנד PXV

מתחחת ניו הולנד RVM

מתחחת ניו הולנד RVM

ניו הולנד משיקה במסגרת תערוכת אגריטכניקה 2017 בגרמנייה ארבעה כלים ראשונים השייכים לליין שלם חדש של מיכון וציוד חקלאי נישא ונגרר; מדובר למעשה בציוד הממותג וצבוע כניו הולנד, המפותח ומיוצר על ידי Kongskilde הדנית, בהמשך להשלמת הליך רכישת Kongskilde על ידי ניו הולנד בתחילת השנה. בניו הולנד מדגישים כי מדובר רק ב"סיפתח", ושבמהלך השנה הקרובה יושק ציוד חדש נוסף בסגמנט זה. הציוד החדש ישולב בתוך היצע המיכון החקלאי של ניו הולנד המוכר עד כה וישווק, מן הסתם, באמצעות סוכני ניו הולנד באירופה (הכוללת אותנו) ושווקים נוספים.

מחרשה ניו הולנד PXV

מחרשה ניו הולנד PXV

היצע הציוד החדש כולל מקצרה נישאת אחורית וקדמית (DiscCutter 280P ו-DiscCutter F 320P, בהתאמה) עם שיכוך הידראולי ומערכת למניעת כניסת אבנים; מחרשת 6 להבים (PVX) עם רוחב עבודה משתנה ואפשרות לקביעת עומק חריש באופן הידראולי (ובכך מוצעת לראשונה מחרשה על ידי ניו הולנד באירופה); מתחחת בסיסית מאסיבית עם הינע צידי כפול ו-4 מהירויות (RVM).

מקצרה קדמית ניו הולנד DiscCutter F 320P

מקצרה קדמית ניו הולנד DiscCutter F 320P

בניו הולנד מעוניינים כמובן לאפשר ללקוח למצוא את כל הציוד הנדרש לו תחת קורת גג אחת; הציוד – כך מדגישים אנשי היצרנית – "הותאם באופן מיטבי" לשימוש עם הטרקטורים של ניו הולנד, "תוך ניצול הידע הרב והארוך בשנים של Kongskilde בתחום".
הציוד החדש והממותג יוצע בכחול או בצהוב, בהתאם למשפחות הציוד של ניו הולנד אליהם הוא משויך, המחולקות לפי שימושים (חצי וקש, עיבודים וכיו"ב).
הציוד החדש של ניו הולנד ישווק החל מהאביב הקרוב (2018) באמצעות הדילרים הרלוונטיים של החברה בעולם. יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת נ.פלדמן מחיפה.

מקצרה אחורית ניו הולנד DiscCutter 280P

מקצרה אחורית ניו הולנד DiscCutter 280P