טויוטה היילקס 2018
,

פרטים ראשונים: טויוטה היילקס 2018

טויוטה היילקס 2018

טויוטה היילקס 2018

טויוטה תציע היילקס משודרגת ומעודכנת לשנת 2018; הדור העדכני של טויוטה היילקס הוא השמיני בשושלת, והוא מוצע במתכונתו העכשווית מאז 2015. מתיחת הפנים האמורה תהיה הראשונה המקיפה של הדגם מאז הוצג.
אנו מביאים בפניכם פרטים ותמונות ראשונות שדלפו ופורסמו בכמה אתרי רכב בתאילנד – ארץ הייצור של הטנדר המצליח של טויוטה, פרטים ותמונות המתבססות על קטלוג של הטנדר החדש, עם פירוט החידושים והמפרט הטכני. עיקר החדשות: הטנדר הוותיק עבר מתיחת פנים קוסמטית ומקבל כמה חבילות אבזור כמו גם גרסאות חדשות.

טויוטה היילקס 2018

טויוטה היילקס 2018

הן בחוץ והן בפנים תוצענה חבילות אבזור חדשות – מ'ספורטיביות' ועד למפוארות יותר, בכלל זה עם ריפודי עור ושורה ארוכה של תוספות ואבזור, כפי שלא הוצעו עד כה עבוד ההיילקס. בין היתר יוצעו מגוון חישוקים חדשים, בכלל זה גם בקוטר 18", ושורה ארוכה של צמיגים שונים – לפי דרישה או סוג החבילה.
רוב השינויים החיצוניים, כפי שניתן להתרשם מהתמונות שבמקור אינן באיכות גבוהה, מתמקדים בחזית; הסבכה הקדמית ('גריל') עוצבה מחדש – ככל הנראה בהשראת עיצוב חזיית הטנדר המשווק בארה"ב – טויוטה Tacoma. גם פנסי הערפל והתאורה בטכנולוגיית ה-LED הם חדשים. בסה"כ מדובר בחזית חדשה, כאשר מידע שפורסם בתאילנד מסביר כי מטרת המתכננים היתה לשפר את זרימת האוויר אל תא המנוע, בין היתר באמצעות עיצוב ה'פרונט' החדש.

טויוטה היילקס 2018

טויוטה היילקס 2018

כפי שפורסם בתאילנד, לא יבוצעו שינויים בהיצע המנועים ומערכות ההינע, וכך גם לגבי גרסאות המרכב של ההיילקס החדש; הטנדר ימשיך להיות מוצע בגרסאות 2×4 או 4×4, חד קבינה, קבינה וחצי ודאבל קבינה עם 4 דלתות, כמו גם גרסאות שלדה חשופה להתקנות מיוחדות ולפי צורכי הלקוח. היצע המנועים בדגמי 2018 יכלול לפיכך 3 אופציות 4-צילינדריות, שתיים דיזל (2.4 ליטר עם 150 כ"ס ו-2.8 ליטר עם 177 כ"ס) וגרסת בנזין אחת (2.7 ליטר עם 166 כ"ס).
בשלב זה, כאמור, לא מדובר במידע רשמי מטויוטה, כך שעוד מוקדם להעריך מתי תגענה גרסאות אלו לאירופה, ואלינו.