ג'ון דיר 1600T WAM

ג'ון דיר 1600T WAM

מכסחת הדשא העצמאית המקצועית 1600T WAM מבית ג'ון דיר הושקה במהדורה עדכנית, מעודכנת ומשופרת במסגרת תערוכת גינון וציוד מוניציפלי בברמינגהם, אנגליה, בימים אלו. מדובר במכונת כיסוח לשטחים גדולים (Wide Area Mower) עם שולחנות דיסקים קדמי וצדדיים שעברה ריענון מקיף במטרה להותירה בקדמת הסגמנט, ככלי תחרותי, יעיל ובעל תפוקה גבוהה מעד כה. מכסחת זו מציעה רוחב כיסוח כולל של 325 ס"מ, היגוי אחורי, הינע כפול והתאמה בעיקר לטיפול בגנים ציבוריים או פרטיים גדולים ובמגרשי גולף.
לג'ון דיר 1600T WAM מנוע יאנמר מוגדש טורבו מעודכן המספק 60 כ"ס המצויד בבקרה אלקטרונית ומערכת לצינון גזי הפליטה (EGR) בכדי לעמוד בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר באירופה ובארה"ב ולצמצם את צריכת הדלק בהשוואה לדגם זה עד כה. שינויים נוספים שבוצעו במנוע מתיימרים לשפר את התגובה למצערת ולהגביר גם באופן זה את התפוקה, כמו גם להעלות את המומנט המרבי ואת טווח קבלת המומנט היעיל. גם מערכת הקירור שופרה, ומתיימרת להציע קירור יעיל יותר בתנאי עבודה קיצוניים ובעומס מלא.
סביבת העבודה של המפעיל שופרה אף היא, עם שיפורים בהנדסת האנוש ובנוחות התפעול המבטיחים עבודה יעילה ונוחה מבעבר, בין היתר הודות למיקום מחדש של חלק מהמתגים ואמצעי התפעול והשליטה. הכיסא חדש ומצוידת במסעד גבוה יותר ובאפשרויות כוונון רבות מעד כה.
ג'ון דיר 1600T WAM המעודכן ל-2018 מאפשר מהירות נסיעה מרבית של 24 קמ"ש במטרה להקל את הניוד העצמי ממקום למקום.
יבואנית ציוד הכיסוח והגינון של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי מכפר הנגיד