פורד Super Duty Limited
פורד Super Duty Limited

פורד Super Duty Limited

האם זהו הטנדר הקשוח המפואר בשוק? יש מצב…
פורד משיקה מהדורה מיוחדת וסופר-מאובזרת של טנדר העבודה הגדול והקשוח מסדרה Super Duty. סדרות ה-Super Duty מוצעות בשלושה 'גדלים' בסיסיים – F-250 Super Duty, F-450 Super Duty והגרסה המוכרת גם אצלנו, גרסת הביניים F-350 Super Duty.
ואם חשבתם שרוב רוכשי טנדרים מגודלים אלו מחפשים סוס עבודה קשוח וספרטני, המתאים לייעודו המוצהר – טעיתם; מסתבר שלמעלה מ-50% מסך מהירות כל גרסאות ה-Super Duty הן של גרסאות מיוחדות, מאובזרות ומפוארות יותר. בתוך אלו נמצא סדרות בשמות Lariat, Platinum ו-King Ranch המוצעות עם רמות אבזור, תוספות ופינוקים שונות – נדיבות יותר – עבור לקוחות הנוהגים ב'סוס העבודה' שלהם בעצמם. נתון מעניין זה הוא שהוביל את פורד לעלות מדרגה נוספת, ולהציע גרסה מאובזרת ומפוארת עוד יותר של גדמי ה-Super Duty – תחת השם Limited.

פורד Super Duty Limited

פורד Super Duty Limited

"דמיינו לעצמכם אתכם נכנסים אל פינת ההסבה המפוארת שלכם, שוקעים אל תוך כורסת העור המפנקת ומוצאים עצמכם מוקפים בעור משובח, עץ מלוטש ואבזור עשיר; זו התחושה שרצינו להעניק לנכנסים אל תוך גרסאות ה-Limited החדשות שלנו", מסבירה מנהלת עיצוב החומר והצבע של פורד, איילין בראזה.
פנים הקבינה כוללת שימוש בעור איכות בשני גוונים, התפור בתפרים בולטים בעבודת יד. למעשה, מה שלא מצופה בעור מדופן בעץ בוק איכותי ובכרום – חומרים המזוהים על פי רוב עם מכוניות פאר. תאורת הפנים היא על טהרת ה-Led וחלקה סמויה מעין. מעבר לשימוש בחומרי דיפון איכותיים בקבינה ועבודת היד שהושקעה בכל גרסת Limited – מה שלבדם מסבירים חלק ניכר מהמחיר הגבוה, מוצעות גרסאות אלו פחות או יותר עם כל תוספת אפשרית עבור סדרה זו; כך תמצאו, בין היתר, מצלמת HD 360 מעלות הכוללת מערכת עזר בנסיעה לאחור עם נגרר, בקרת שיוט אדפטיבית (המתאימה עצמה לתנאי הדרך), היגוי אדפטיבי, מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת למניעת פגיעות חזית-אחור וזיהוי הולכי רגל – עד לבלימה מלאה, מגירת אחסון תחת ארגז המטען, תאורת LED חיצונית, גג שמש פנורמי, מושבים מתחממים כאשר הקדמיים גם ממוזגים, גלגל הגה מצופה עור ומתחמם, וכיו"ב. כל דגם ממהדורות ה-Limited ממוספר באמצעות קרן לייזר שצרבה את המספר במרכז הקונסולה, כחלק מסדרה יוקרתית ומוגבלת.
"אלו הטנדרים המגודלים לעבודה קשה המפוארים אי פעם" הגדיר את תת הסדרה החדשה טוד אקרט, מנהל השיווק של פורד. "גרסאות ה-Limited החדשות הושפעו ונוצרו בהשראת שלל הגרסאות המיוחדות, המאובזרות והמפנקות יותר של הטנדרים מסדרה Super Duty, ולכן החלטנו לעלות מדרגה נוספת ולהציע ללקוחותינו טנדר פאר, כשמו כן הוא".

פורד Super Duty Limited

פורד Super Duty Limited

והמחיר?… לא זול, כמצופה; לקבלת פרופורציות והשוואה למחירים בארץ לקחנו כבסיס את גרסאות ה-F-350 המוכרות בארץ. מחיר פורד F-350 Super Duty מתחיל בכ-33,000$ התופחים אצלנו לכ-270,000 שקל. מחיר פורד F-350 Super Duty Limited החדש מתחיל ב…קצת יותר מ-82,000$. זה יותר מפי 2.5, כך שאם נשווה את מחיר גרסת ה-Limited המאובזרת למחיר ה-F-350 אצלנו, נגיע לכ-715,000 שקל… זה כבר בליגה של מכוניות הפאר… פורד F-450 Super Duty Limited מוצע במחיר בסיס של כמעט 81,000$ ופורד F-450 Super Duty Limited מתחיל בכ-95,000$. בהחלט לא מחירים מוכרים מסגמנט זה… גרסאות ה-Limited לא צפויות להגיע לארץ.

פורד Super Duty Limited

פורד Super Duty Limited